We hebben een aantal aanbieders voor Erquy voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Erquy voor je op een rij gezet:

Reviews over Erquy

Prima camping met goede faciliteiten

Karin,
    2-9-2018

Prima camping met goede faciliteiten. De ligging van de camping is mooi dicht bij zee.

Gereisd anders in september 2018

Camping heeft wel wat achterstallig onderhoud

Rogier,
    30-8-2018

Camping heeft wel wat achterstallig onderhoud. Het zwembad zou wel gerenoveerd mogen worden. Glijbaan is verouderd los liggende tegels kan beter worden onderhouden. Ook de tennisbaan en minigolf speelvelden mogen ook wel gerenoveerd worden.

Als we over de camping liepen zag je een aantal caravans er slecht bij lagen.

Voor ons was het verblijf prima mooie goed onderhouden caravan.

Gereisd anders in augustus 2018

Mooi geleven . maar prijs kwaliteit onvoldoende

Fozzy,
    29-8-2018

De ligging van de camping is mooi. Wanner je een active vakantie wilt hebben zal je wel moeten reizen. In de buurt is weinig te doen. De camping is groot en beschikt over vele mobil homes. De meeste zijn oud en dit maakt de prijs kwaliteit verhouding onvoldoende. Het zwembad maakt veel goed. De camping is gelegen tussen veel groen. Verder is de bar en restaurant gedeelte onvoldoende. Sfeerloos.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie, rustige camping op super locatie.

Fam. Verrijt,
    12-8-2018

Rustige camping met veel mooie plaatsen op fantastische locatie. Super stranden op loopafstand en een grote supermarkt op 3 km afstand. De camping word overwegend bevolkt door Fransen maar er zijn zeker ook vele Nederlanders aanwezig. Wij lazen slechte recensies over het sanitair maar dat is zeker niet meer aan de orde. Het zwembad is fantastisch voor de kinderen en er is toezicht. Bij slecht weer is er ook nog een overdekt zwembad. Bij het grote zwembad is een bar met kleine kaart tegen zeer redelijke prijzen. Erquy heeft een kleine gezellige haven waar je lekker kunt eten. Bij mooi weer is dit echt een geweldige locatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische camping in een prachtige omgeving.

Rozemarijn,
    12-8-2018

Wij hebben het heerlijk gehad op deze camping, echt genoten. Prachtige omgeving, mooie stranden in de buurt, paradijselijk zwembad, heerlijk restaurant en een goede service. Het water was een aantal dagen niet warm helaas, maar dat drukte de pret niet. Het was geweldig!

Gereisd anders in augustus 2018