We hebben een aantal aanbieders voor Erquy voor je op een rij gezet:

Reviews over Erquy

Camping aan mooi strand

Gwen,
    15-12-2018

Heerlijke camping aan zee met een mooi breed strand. Echt Franse sfeer. Er wordt elke middag jeu de boule gespeeld op het pleintje. Ook een leuk restaurantje met goed eten voor weinig. Winkeltje met vers brood. Prima voorzieningen voor een 3 sterren camping. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

zeer aangenaam verblijf

Seegers,
    1-9-2018

Fijne authentieke camping met correcte uitbater. zelfs in hoogseizoen zeer rustig. Zeer proper en gelegen in een zeer mooie omgeving. Hebben 10 nachten verbleven en zijn met spijt vertrokken. In omgeving is veel te doen en te zien. Allemaal binnen een straal van 50km. Zeker om terug te komen. Sanitair prima alsook de service. Voor rustzoekers een aanrader. Wandelen en lekker eten, allemaal geen probleem. De zee ligt op amper een 700 meter van de camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

Uitstekende 3-sterren camping

Fam Renes-Oving,
    11-8-2018

Fraai gelegen camping op 10 minuten lopen van het strand en op 10 autominuten van de dorpen Erquy en Pleneuf-Val Andre met uitgebreide supermarkten met veel locale producten. Kenmerk van de camping zijn de rustige nachten. Ondanks een volle bezetting voelde de camping niet druk aan, mede door de met goed onderhouden bossages afgeschermde kampeerplekken. De vriendelijke eigenaar Stephane, die overigens prima Engels spreekt, heeft hart voor de zaak en verzorgt zijn camping zeer goed. Dit is te merken aan de details en het degelijke materiaal van sanitair en speeltoestellen. Altijd een vriendelijk woord bij het afhalen van het brood in de ochtenden. Sanitair is prima, ook bij koudere omstandigheden en wordt op vaste tijdstippen (12.00 uur) schoon gemaakt. Camping heeft een tafeltennis tafel, klein basketbalveldje, grote zandbak met klim- en glijtoestel en een professionele trampoline. Voor ons een camping in de top van de 3 -sterren categi

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

We komen zeker nog eens!

Summer,
    6-8-2018

Geweldige ligging vlak bij zee en toch rustig. Genoeg bomen voor schaduw en goede plekken. Fijne sfeer, heel aardige eigenaar. Duidelijk dat hier mensen weken met passie voor hun camping en de omgeving. Goede voorzieningen voor jonge kids, maar heb ook tieners zich opperbest zien vermaken. Genoeg te doen in de omgeving als je wil, tips genoeg ook bij de receptie.

Echt een aanrader, wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Magnifiek!

Aukje,
    30-6-2018

Prachtige, rustige, kleurrijke camping gelegen in een vallei.

Afstand zee en strand 700 mtr .

Voor het 3e jaar gestaan en komen graag volgend jaar terug.

Gereisd met partner in juni 2018