5-sterren campings Bretagne

Reviews over accommodaties in Bretagne

Geweldige camping in een prachtige omgeving

Elaine Rik,
    22-11-2018

Ik ben met mijn man en dochter van 2 hier in augustus naartoe gegaan en wij waren echt verrast door de geweldige faciliteiten en het vriendelijke personeel. Ondanks de waterpokken bij mn dochter en het matige weer een super vakantie gehad en dat heeft veel te maken met de camping en de prachtige omgeving. There's nothing like it. Dikke aanrader dus!

Wel prima, Bretagne is prachtig

de Jong,
    8-10-2018

De camping was prima. We hadden er stiekem meer van verwacht. Sanitair was ok. Niet altijd schoon maar meestal wel. Paar deuren waren stuk (werden ook niet gemaakt) en de hokjes waren van boven en onder open. Niet zo prettig. De douches waren wel erg ruim vooral de hokjes in de hoeken. De camping is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. (s'nachts zijn er ouders die hun kind 2 uren laten huilen.. oordoppen zijn een must) Denk dat de oudere jeugd hier niet zoveel aan vindt. Zwembad erg druk en klein, afhaal eten is lekker! Personeel erg vriendelijk en spreken goed Engels. Ruime plaatsen (wel kraantje maar geen afvoer). Al met al wel prima.

Omgeving:

Dinan: Echt een aanrader. Stevige beenspieren zijn vereist.

Mont-Saint-Michel: Super! Maar niet in het hoogseizoen. Lees: vreselijk druk en een uur wachten bij parkeerautomaat. Neem eten mee! Enorm duur en vies (Italiaan in het begin, goor).

Saint Malo: Erg indrukweekend, must see.

Tegenvaller.

Lonneke Panjer - van Dam,
    6-10-2018

Er worden ontzettend veel activiteiten voor tieners georganiseerd. Het is een top camping voor tieners.

Maar, dat alles heeft ook een keerzijde. De comfortplekken zijn klein (zo klein dat wij geen voortent aan de camper konden plaatsen), de camping komt beloftes m.b.t. comfort (waterpunt, Wi-Fi) niet na. Maar het grootste probleem vond ik de ligging van de plek: direct aan de drukke weg richting het entertainment dus geen rust gekregen.

Anne, Officemanager, 1-11-2018

Beste Lonneke,

Dank je wel voor je beoordeling en feedback. We doen inderdaad ons best om een gevarieerd en volledige animatieprogramma te bieden. De camping heeft veel mogelijkheden hiervoor. onder andere aan de overkant van de rivier. Over het algemeen kunnen wij daardoor de rust voor de overige gasten garanderen. Wij vinden het vervelend dat jullie dit niet zo hebben ervaren. In dergelijke gevallen adviseren wij gasten altijd even contact op te nemen met de receptie om te bekijken of er mogelijkheid is om te ruilen van plaats. Zij kijken graag met jullie mee.

Super!

I. Dobber-Bos,
    20-9-2018

Super schone accommodatie, lekker eten in het restaurant en de zwembaden zijn zowel binnen als buiten schoon en keurig netjes.

In de accommodatie is alles compleet, je hebt er alles wat je nodig hebt. Het personeel is zeer vriendelijk en groet altijd als ze voorbij je accommodatie rijden. De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad.

De omgeving is prachtig, rij vooral even naar penmarch en van daar uit langs de kust richting het noorden. Prachtige rotspartijen en stranden!

Ook het strand van lesconil is de moeite waard.

Het eten is heerlijk op het park zelf en zeer betaalbaar.

Wij vinden het zelf wel jammer dat het assortiment in de winkel wat beperkt en wel prijzig is, maar op 5 minuten rijden met de auto zit een Super U supermarkt die zeer groot is en een compleet assortiment heeft.

Wat ons betreft is deze vakantiebestemming zijn 5 sterren meer dan waard!

prima voorzieningen zonder campingsfeer

Karla den Uijl,
    2-9-2018

Goede voorzieningen. leuk zwembad en de uitbreiding met glijbanen vonden kinderen fantastisch. leuk speelterrein voor alle leeftijden iets te doen (kids 9, 5 en 1). elke avond waren ze daar te vinden. animatie nederlandssprekend, maar weinig gebruik van gemaakt. Prima supermarkt voor de 1e boodschappen (Cora om de hoek), vriendelijk personeel.

Binnen 40km van alles te doen. Strandje op 2 km afstand.

Minder: accomodatie verouderd. zelfs na een upgrade naar 4 bloemen. vieze lucht die na veel schoonmaakpogingen er niet uit ging. te weinig servies/bestek icm vaatwasser. kleine plekken, weinig tot geen grasveldje om te spelen (je moet altijd naar het speelterrein daarvoor).

Geen campingsfeer, maar is meer een bungalowpark. door de opstelling van de mobilehomes en de beplanting. Weinig contact met andere en is voor met name de kinderen wat minder leuk.

Wij zaten aan het deel waar je de weg moet oversteken, dat vonden wij minder.