We hebben een aantal aanbieders voor Bretagne voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bretagne

Genoeg te doen

Beer,
    12-3-2019

Geweldig leuke camping met ontzettend veel te doen voor kinderen. Ook voor kinderen van 12 jaar en ouder.

Prachtig zwembad, leuk klimparcours voor jonge kinderen maar ook voor de oudere kinderen.

Voor de paardenliefhebbers is er genoeg te beleven, pony en paardenritjes op de camping, maar ook op de manege bij de camping kunnen ze les krijgen en mooie ritten maken.

Wel een gigantisch groot terrein, dus fietsen zijn best handig. Niet alle plaatsen zijn even mooi. Sommige stacaravans staan vrij dicht bij elkaar. Wij (en wij houden normaal van wat rustigere en kleinere campings) hebben ons totaal niet gestoord en helemaal geen last gehad van geluid of medekampeerders.

Vrij veel engelsen, maar ook niet storend.

Mooie omgeving, genoeg te doen en te beleven, maar daar heb je wel de auto voor nodig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Ronald,
    30-11-2018

Veel animatie,mooie omgeving,te veel om op te noemen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heel mooie en grote camping.

Familie Zuid,
    21-9-2018

Fijne ontvangst door touroperator.

Mooie camping, veel (betaalde) activiteiten, veel mogelijkheden voor kinderen om vrij te spelen en te sporten.

Veel zwembaden, volgend jaar het golfslagbad ook overdekt, volgens mij. Dat kan goed of juist minder uitpakken, dat is immers volledig aan het weer... Wij boften dit jaar echt heel erg. Het zou dan dus jammer zijn om binnen te moeten zitten met 28 graden buiten. Gelukkig zijn er meer zwembaden op dit grote park.

Gevarieerd en internationaal publiek.

Super plek wat betreft de omgeving.

Campingsfeer is wel wat minder als je in een mobile home zit. Maar de vrijheid/blijheid dezelfde!

Wij gaan zeer zeker weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

groot, koud maar mooi

Moos,
    3-9-2018

Wij waren met drie kinderen een kindje van bijna 2, 12 en 16. De oudsten hebben zich met leeftijdgenoten vermaakt op het voetbalveld. De buitenzwembaden waren te koud en niet diep genoeg om te kunnen duiken. Het binnenbad was lekker warm maaR daardoor druk en echt zwmmen kon daar niet. Wel van glijbanen, door waterstroom, liggen id bubbels etc. De camping is mooi aangelegd. Als je aan komt rijden een dynasty sfeer met de witte houten hekken en golfbaan. Wij zaten in een mobile home van een touroperator met 3 slaapkamers. De kamers en bedden waren klein. Het kinderbedje ook. Het matras lag niet lekker. In de avond en nacht was het alsof je in de koelkast lag zo koud en vochtig. Dit deed ons besluiten een dag eerder te vertrekken. Er waren vooral Engelsen. Het restaurant biedt eenvoudige pasta, pizza en patat met kip. De omgeving is prachtig en het plaatsje dol de bretagne sfeervol. Ik zou de houten ronde cabin hutten aanbevelen of in juli gaan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooi uitzicht

Marcel,
    30-8-2018

Prima camping, maar heb mijn twijfels over de 5 sterren-waardering. Sanitair vonden wij erg vies. Uitzicht was prachtig.

Gereisd anders in augustus 2018