Sorteren

Reviews over Fours (Nièvre)

Comme Dieu en France

Ed
    16-9-2018

Ik kan beter zeggen wat niet goed was, want ben ben ik meteen klaar!

Heeeeerlijk wat hebben wij weer genoten. Hier is het echt genieten comme Dieu en France.

Ik hoop alleen dat voor het nieuwe seizoen het meer weer vol raakt met water, maar daar kan de vriendelijke en zorgzame eigenaar niets aan doen.

Dank voor het heerlijke verblijf.

Heerlijke camping voor mens en hond

Ed en Madeleine Verweij
    28-8-2018

Vier jaar geleden hebben we ook op deze camping gestaan en was het verblijf heerlijk, nu nog meer! Wat hebben de eigenaren een werk verzet de afgelopen jaren en wat is het terrein mooi geworden! Prima en schoon sanitair, fijne broodjesservice.

Een klein minpuntje wat wij vier jaar geleden ook al vonden is dat het water in de douche wel wat warmer mag zijn., maar dat is dan is dan ook het enige.

Wederom een heerlijk verblijf gehad op Vue du Lac met onze twee Berners, echt een aanrader!

Mooie camping

Jasper
    16-8-2018

Leuke en sympathieke camping met vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plekken.

het kan een mooie plek zijn

Yvette Klinkenberg
    9-8-2018

pluspunten: ruime plaatsen, kris kras verspreid over glooiend terrein, fijne sfeer onder kampeerders, kindvriendelijk (waardoor het wel een drukte is in het hoogseizoen)

neutraal: er is een diversiteit aan plekken (volle zon/schaduw/halfschaduw), niet veel te doen op <45 autominuten

minpunten: er zijn veel meer dan 55 plaatsen (75 auto's) en dat zorgt voor een overbelast sanitair, warm water wordt 's middags uitgeschakeld om te besparen, wifi werkt niet, receptie/winkel zeer beperkt geopend, we hadden geboekt voor een camping aan een meertje, maar het meertje bleek er niet te zijn dit jaar

Jolanda
    9-6-2018

Het is een heerlijke rustige camping. Je kunt hier echt ontstressen. Wij zijn hier nu al een paar keer in het voorjaar geweest en bevalt prima. Het sanitair is mooi en schoon. Het enige nadeel is dat je zo ongeveer 20 km moet rijden voor je boodschappen. De eigenaren Martin en Laura zijn fijne behulpzame en lieve mensen. Ons zie je hiet zeker weer terug.