• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Fiquefleur Equainville

Eerder drie sterren waard

saw
    7-8-2018

Deze gemoedelijke camping is nogal rechttoe rechtaan. Lange straten met daaraan stacaravans en plekken voor tenten, toercaravans en vouwwagens. Er zijn ook veldjes met een speelser karakter.

Wij verbleven met 4 personen in een 6-persoons stacaravan. Deze was netjes schoon en fris en modern ingericht. De gehuurde handdoeken waren muf en niet schoon en in het beddengoed zaten haren. De inventaris was compleet en zo goed als nieuw.

Voor de kinderen zijn het speelterrein en de diertjes leuk. Het zwembad was vanwege het aanhoudende hete weer eigenlijk te klein maar de waterglijbanen zijn leuk. Jammer dat er weinig voorzieningen zijn voor kleine kinderen. In het peuterbadje werd te ruw gespeeld door grotere jongens.

Eten in de kantine is zeer eenvoudig en het plat du jour te prijzig. Honfleur, Pays d'Auge (Beuvron-en-Auge), Pont-Audemer en Le Havre zijn leuke uitjes.

Camping heeft ****, maar de prijzen zijn te hoog voor het gebodene.

Super mooie camping met ruime plaatsen en super en haar

Christa
    4-7-2018

Super mooie camping met ruime plaatsen en super vriendelijke uitbaatster en haar familie.

Zeer mooie streek .Douches en wc zijn vrij klein maar werkten prima