Sorteren

Reviews over accommodaties in Finmark

geweldig

R.Korver
    16-10-2017

Een fantastische camping hoog in net noorden. Rendieren lopen over de camping en rond de caravan. Vanuit de caravan een fantastisch uitzicht over het meer en de nabij gelegen bergen op 14 km afstand van de Nordkapp.

Geweldige omgeving en een perfecte plek om het hoge noorden te bezichtigen. Vriendelijke mensen en redelijke sanitaire voorzieningen.

Prima camping

Annelore
    5-9-2017

Wij zaten in een chalet, welke prima is voor enkele dagen. De chalet is wat gedateerd, maar verder wel schoon. Er is gratis WIFI aanwezig. En in het gebouw bij de receptie is tegen betaling een ontbijtbuffet en s'avonds kun je er ook wat eten. Toen we aankwamen liepen er rendieren op de camping. De ligging van de camping is uitstekend. Via een korte wandeling naar Kirkeporten (+/- 15 min) heb je een fantastisch uitzicht. En een mooi zicht op de bijzondere rotsformatie. Neem een verrekijker mee en speur over het water. Wij hebben enkele bruinvissen gezien. De camping ligt op ongeveer 20 min rijden van de Noordkaap af. Wij hebben vanuit het vissersdorpje Gjesvær een boottocht gedaan. Een zeer leuke belevenis!

Mooie cabin, met riant uitzicht op het meer

Bert
    2-7-2017

Mooie upgrade ontvangen, aardige eigenares en lekkere pizza gegeten

Met geluk een prachtige kampeerplek

Jan
    27-8-2016

Dit was onze laatste stop voor de Noordkaap. Als je komt aanrijden is het al moeilijk een auto met caravan te parkeren en naar de receptie te gaan. De parkeerplaats is overladen met bussen.

Bij het kiezen van een plek ga dan niet achter het hotel, maar aan de overkant van de straat. Mooi uitzicht, leuke plekken en veel minder last van de bustoeristen! Sanitair is erg simpel en eenvoudig en niet al te proper, maar ja, veel keuze is er niet!

Vanuit hier zijn we naar de Noordkaap gereisd, hebben we de toeristische route naar Havoysund gereden. Heel erg mooi allemaal, maar pas op voor overstekende rendieren!!

In plaats van een trekkerstent een super woning!

Cindy
    21-8-2016

Groot, schoon, nieuw, perfect. Alleen jammer dat er ook werklui slapen en je met vrachtwagens voor de deur zit. Tevens stonk er een slaapkamer heel erg naar mannenzweet. Dit is denk ik beter elders te laten overnachten dan tussen de vakantiegangers. Wij konden gelukkig in de woonkamer slapen. Schitterende plek ook voor meerdere dagen.