Reviews over accommodaties in Finmark

geweldig

R.Korver,
    16-10-2017

Een fantastische camping hoog in net noorden. Rendieren lopen over de camping en rond de caravan. Vanuit de caravan een fantastisch uitzicht over het meer en de nabij gelegen bergen op 14 km afstand van de Nordkapp.

Geweldige omgeving en een perfecte plek om het hoge noorden te bezichtigen. Vriendelijke mensen en redelijke sanitaire voorzieningen.

Prima camping

Annelore,
    5-9-2017

Wij zaten in een chalet, welke prima is voor enkele dagen. De chalet is wat gedateerd, maar verder wel schoon. Er is gratis WIFI aanwezig. En in het gebouw bij de receptie is tegen betaling een ontbijtbuffet en s'avonds kun je er ook wat eten. Toen we aankwamen liepen er rendieren op de camping. De ligging van de camping is uitstekend. Via een korte wandeling naar Kirkeporten (+/- 15 min) heb je een fantastisch uitzicht. En een mooi zicht op de bijzondere rotsformatie. Neem een verrekijker mee en speur over het water. Wij hebben enkele bruinvissen gezien. De camping ligt op ongeveer 20 min rijden van de Noordkaap af. Wij hebben vanuit het vissersdorpje Gjesvær een boottocht gedaan. Een zeer leuke belevenis!

Noordelijkste camping ter wereld

EJB,
    13-8-2017

Op zich eenvoudige camping, maar schoon. Nabij vissersdorp. Plaatsen voor tenten en caravans/campers. Op 15 min van de Noordkaap. Mogelijkheden om te ontbijten en dineren. Zalm en rendier, ook pizza.

Mooie cabin, met riant uitzicht op het meer

Bert,
    2-7-2017

Mooie upgrade ontvangen, aardige eigenares en lekkere pizza gegeten

Leuke camping

Jan,
    27-8-2016

Wij hebben een plekje aan de rivier uitgezocht, dit ook vanwege de satellietontvangst. Vanwege de regen was de camping wat sompig, maar de dag erop viel het mee. Het sanitair was netjes onderhouden . In de avond kwamen er twee auto's met jongeren bij ons in de buurt staan, maar omdat zij aardig rumoerig waren, zijn ze door de camping-eigenaar weer van de camping gestuurd.

Vanuit de camping is het niet ver naar winkelcentra, benzinestations, restaurants en de bijzondere kathedraal van Alta.