• Type accommodatie

Reviews over Eyburie

Fantastich

Hans
    30-6-2018
    Het Paradijs op aarde! Met n team als engelen. Wat geweldig. Zes weken geweest, enorm genoten van natuur, rust en ruimte! Omgeving mooi.

De mooiste, ruimste plek van 40 jaar kamperen!

Wietje
    10-10-2017

Wat er niet goed was? Het weer!

Maar verder was alles geweldig. Super sympathieke (nederlandse) beheerders, eenvoudig maar goed en schoon sanitair. 's Avonds lekker opwarmen bij de open haard in de sfeervol verbouwde boerderij van wijlen mevrouw Aimee Porcher, soms met vers gebak bij de koffie of thee. Een keer in de week de mogelijkheid tot een gezamenlijke maaltijd, er kan 1 keer in de week frites met een snackje afgehaald worden en er is een pizza-afhaalavond. Ook is er een prachtig terras en zijn er activiteiten voor kinderen en pubers.

De ruime standplaatsen zijn een natuurlijk onderdeel van het golvende landschap zonder irritante afscheidingshaagjes of -hekjes. Je buren staan gewoon niet dichtbij. Op elke plaats is zon en schaduw te vinden, als het weer er tenminste naar is 😉.

Maar het allermooiste vond ik toch de zwemvijver en de rivier, die het mogelijk maken om heerlijk in je blootje te genieten in natuurlijk water. En waar maak je het mee dat de reeën over het terrein rennen en je bijna bovenop een dassenburcht kampeert?

Aimee Porcher, wij komen er zeker terug!

Eyburie scoort een 7,4 uit 10, op basis van 9 reviews