campings Extremadura

Reviews over accommodaties in Extremadura

Een rustige vakantie met veel uitstapjes, ideaal.

Arno,
    6-8-2018

Een mooie camping in een schitterende omgeving met vele mooie stadjes, steden en heel veel natuur. De camping heeft deels mooie schaduwrijke plekken en een prachtig zwembad,waar wijn, bier, fris en ijsjes tegen bijna kostprijs te verkrijgen zijn. Er is geen winkel en er is geen brood te koop, Dat is op 2 km te krijgen.

De eigenaren zijn betrokken, vriendelijk en behulpzaam, maar op het eerste gezicht afstandelijk.Het sanitair is schoon en mooi.

Voor een rustige vakantie met veel uitstapjes en wandelingen in een unieke omgeving, ideaal.

Prettige herinneringen aan ons verblijf.

Jan,
    10-7-2018

Heerlijke rustige en rustig gelegen camping.

Aardige beheerders die hun eigen visie hebben over hoe ze hun camping willen delen met hun gasten. En dat lukt ze behoorlijk goed.

Zeer aangenaam

Marion,
    19-6-2018

Mooie ligging ,maar ik denk dat er niet moet zijn in het hoog seizoen , veel jaarplaatsen . Toen wij er waren niet bezet dus het was heerlijk rustig. Fijn Zwembad schoonsanitair en vriendelijk personeel. Mooie omgeving watervallen waar je in de bekkens kunt zwemmen.

Super camping, super omgeving

Annie2,
    25-12-2017

Voor ons is dit een super camping. De camping ligt tegen de grote plaats Caceres aan met een mooie oude binnenstad. Wij hebben hier anderhalve maand gekampeerd met onze caravan en twee honden, Plaatsen ruim. Vriendelijke receptie. Wifi is goed. Er zijn aantrekkelijke aanbiedingen voor langer verblijf. Er is een winkeltje met onder andere elke dag vers brood. De grote supermarkten liggen op zo'n 6 km afstand. Groot zwembad erbij met mooie ligweide. Ook voor kleine kinderen. En wat helemaal super is, ieder heeft een eigen sanitairgebouw met douche wastafel en toilet! De streek Extremadura waar deze camping in ligt is apart en geweldig mooi. Er zijn veel natuurgebieden en steden om te bezoeken. Ook als vogelaar kom je echt aan je trekken. We zijn verliefd geworden op deze streek en de camping is geweldig.

fantastisch

brigitte geraads,
    3-11-2017

Geweldig nette camping...iedereen heeft eigen toilet en douche op plaats.gratis gebruik sauna yakouzi en dat voor 17 euro per nacht...een dikke 10!!