• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Etten-Leur

Gastvrij en gewoon goed

Fam Mutsaers
    13-9-2017

Na een rit met de caravan in de storm richting Domburg de camping aangedaan om de storm voorbij te laten gaan omdat het te gevaarlijk was op de weg

Heel erg gastvrij gewoon goed , Het eten gewoon goed , Het sanitair gewoon goed en wat men ook schrijven over het sanitair vergelijk het dan maar met het Hof van Domburg waar je het vier voudige betaald dan besef je pas wat goed is in verhouden met wat je betaald...

Fam van Dijck bedankt voor jullie gastvrijheid en het lekker eten

Fam Mutsaers

Prachtige locatie

Familie Mom
    16-10-2016

Wij waren hier in september 2016 om onze jaarlijkse familiedag door te brengen. Een prachtig plekje maar buiten hier en daar niet echt netjes. Drinken en aandacht om er een leuke dag van te maken is prima. De lunch en het boerenbuffet vonden wij redelijk. Bij de lunch was er brood genoeg maar het randgebeuren was minimaal en werd niet of niet tijdig bijgevuld. Ook bij het boerenbuffet was het vlees ruim aanwezig maar het randgebeuren heel minimaal. Misschien hiervoor grotere schalen vullen zodat 25 personen bij hun 1e gang echt kunnen kiezen en bv.allemaal wat rauwkost kunnen pakken.