Reviews over Etten-Leur

Gastvrij en gewoon goed

Fam Mutsaers,
    13-9-2017

Na een rit met de caravan in de storm richting Domburg de camping aangedaan om de storm voorbij te laten gaan omdat het te gevaarlijk was op de weg

Heel erg gastvrij gewoon goed , Het eten gewoon goed , Het sanitair gewoon goed en wat men ook schrijven over het sanitair vergelijk het dan maar met het Hof van Domburg waar je het vier voudige betaald dan besef je pas wat goed is in verhouden met wat je betaald...

Fam van Dijck bedankt voor jullie gastvrijheid en het lekker eten

Fam Mutsaers

Prachtige locatie

Familie Mom,
    16-10-2016

Wij waren hier in september 2016 om onze jaarlijkse familiedag door te brengen. Een prachtig plekje maar buiten hier en daar niet echt netjes. Drinken en aandacht om er een leuke dag van te maken is prima. De lunch en het boerenbuffet vonden wij redelijk. Bij de lunch was er brood genoeg maar het randgebeuren was minimaal en werd niet of niet tijdig bijgevuld. Ook bij het boerenbuffet was het vlees ruim aanwezig maar het randgebeuren heel minimaal. Misschien hiervoor grotere schalen vullen zodat 25 personen bij hun 1e gang echt kunnen kiezen en bv.allemaal wat rauwkost kunnen pakken.

Klompschilderen een leuke ervaring.

R.Lubbers,
    28-8-2016

De organisatie van het klompschilderen was uitstekend voorbereid. Op een uitstekende plaats uit de brandende zon lag alles klaar. Het was lang geleden dat de groep van elf personen die al 35 jaar de laatste zaterdag van augustus dit doen zo eenduidig tevreden waren.

Een mooie rustig en groene camping

Heddie en Heleen,
    27-5-2014

Camping de Menmoerhoeve is een prima camping met een hele mooi uitzicht en grasmat voor je tent of caravan. De sfeer is er ongedwongen en goed. Het is er heerlijk vertoeven met de bossen ( De panhoef) bijna tot aan je tent. Het sanitaire is wat sober en niet van deze tijd, maar wordt wel goed schoongehouden. Het is dan ook een boeren camping en dat heeft ook wel wat. Deze camping is zeker aan te bevelen.

Prima locatie voor tussenstop

Miranda,
    16-7-2013

De Menmerhoeve ligt op een prima locatie. Een fijne uitvalsbasis tijdens een fietstochtje.

Een heerlijk terras in de tuin voor een drankje en/of een hapje.

Wij hebben er geluncht. De lunch is niet hoogstaand, maar wel prima.

Voor de kinderen is het er ook heerlijk. Ze kunnen op de verschillende speeltoestellen spelen of naar de beestje in de aan de speeltuin grenzende mini boerderij gaan.