Campings Estland

Reviews over accommodaties in Estland

Ruime camping

Ada de Jong,
    19-8-2017

Het terrein zit vol ' grapjes', dat maakt het wel een beetje bijzonder. Wij hebben er genoten van de rust en de ruimte. Op twee kilometer lopen is een bushalte naar Tallinn. Overigens kwamen we er later achter dat het ook te fietsen is.

Bij regen zou het afwassen iets minder comfortabel zijn. En. We waren wel blij dat het rustig was anders zou het dringen zijn. Bij de voorzieningen ( zoals vaak in de Baltische Staten weinig sanitair).

Gereisd met partner in augustus 2017

Tot nu de mooiste camping.

Henny,
    11-8-2015

Na alle negatieve berichten over de City Camping en Pirita.

Zijn wij na veel zoeken hier gerecht gekomen met onze camper.

Het is hier een waar paradijs zeer zeker geschikt voor Campers caravans of tent richtprijs €23 Inc alles voor de camper.

De camping ligt 15 km van Tallinn af maar openbaar vervoer is 2 km vanaf de camping.

Wij zijn met de camper naar Tallinn gegaan en 100 meter voor het oude centrum is er een parkeerplaats Pärnu maantee 24

Ook geschikt voor grote campers prijs €6 voor 24 uur.

Gereisd met partner in augustus 2015

Goede stadscamping

Niels,
    27-6-2014

Prima uitvalsbasis om het mooi en gezellige oude centrum van Tallinn te bezoeken. Camping ligt in een rustige en goede buurt (grote huizen en appartementen met zeezicht in de omgeving). De bushalte is op loopafstand en de bus is niet duur. Camping is prima maar wel vrij basic. Voor caravans en campers is er alleen een geasfalteerde parkeerplaats. Voor tenten is de ruimte erg minimaal, maar er is een klein stukje gras beschikbaar. Sanitair is goed en redelijk schoon, maar het kan altijd beter. Er is zelfs een sauna, maar die werkte niet toen ik er was. De camping is wel wat aan de dure kant, ik betaalde 18 euro voor één persoon en een klein tentje. Gelet op wat je er voor krijgt vind ik dat best duur. Wel gratis wifi. Goede camping voor een kort verblijf en bezoek aan de stad. Ik stond er één nacht. De camping ligt dichtbij de ferry terminal naar bijvoorbeeld Helsinki, makkelijk als je die kant op wilt of er vandaan komt.

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Aparte camping

Heidi,
    18-10-2013

Camping hoort bij een hotel, toiletten zijn in de hal. In het hotel kan er betaald gedoucht worden (voor 3 Euro per persoon). Tuin rondom de camping is prachtig. Hier kwamen wij zelfs een wilde kat tegen. Een plaats om je afwas te doen konden wij niet vinden, bij navraag bleek dat er ook niet te zijn. Eventueel mochten we dat in de keuken van het hotel doen, mits de schoenen uit gingen. Voor campers zijn er mooie plaatsen op grind. Stroom is 16A, wifi is (betaald) ook aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2013

Gunstig gelegen stadscamping

Heidi,
    18-10-2013

Camping op parkeerplaats achter jaarbeurs. Zeer eenvoudig, maar door de vele internationale bezoekers toch gezellig. Sanitair wordt in het jaarbeursgebouw gebruikt. Dichtbij openbaar vervoer naar het centrum van de stad (wat ook aan te lopen is). Camping geeft goede informatie over de buslijnen. Let er wel op dat bij de terugreis met de bus deze vertrekt van een ondergronds station onder het moderne winkelcentrum. 16A stroom, gratis wifi die alleen in de buurt van de receptie goed te ontvangen is. Tallinn is zo'n mooie stad dat wij er 2 dagen naartoe gegaan zijn.

Gereisd met partner in juli 2013