We hebben een aantal aanbieders voor Erquy voor je op een rij gezet:

Reviews over Erquy

Camping aan mooi strand

Gwen,
    15-12-2018

Heerlijke camping aan zee met een mooi breed strand. Echt Franse sfeer. Er wordt elke middag jeu de boule gespeeld op het pleintje. Ook een leuk restaurantje met goed eten voor weinig. Winkeltje met vers brood. Prima voorzieningen voor een 3 sterren camping. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima camping met goede faciliteiten

Karin,
    2-9-2018

Prima camping met goede faciliteiten. De ligging van de camping is mooi dicht bij zee.

Gereisd anders in september 2018

zeer aangenaam verblijf

Seegers,
    1-9-2018

Fijne authentieke camping met correcte uitbater. zelfs in hoogseizoen zeer rustig. Zeer proper en gelegen in een zeer mooie omgeving. Hebben 10 nachten verbleven en zijn met spijt vertrokken. In omgeving is veel te doen en te zien. Allemaal binnen een straal van 50km. Zeker om terug te komen. Sanitair prima alsook de service. Voor rustzoekers een aanrader. Wandelen en lekker eten, allemaal geen probleem. De zee ligt op amper een 700 meter van de camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping heeft wel wat achterstallig onderhoud

Rogier,
    30-8-2018

Camping heeft wel wat achterstallig onderhoud. Het zwembad zou wel gerenoveerd mogen worden. Glijbaan is verouderd los liggende tegels kan beter worden onderhouden. Ook de tennisbaan en minigolf speelvelden mogen ook wel gerenoveerd worden.

Als we over de camping liepen zag je een aantal caravans er slecht bij lagen.

Voor ons was het verblijf prima mooie goed onderhouden caravan.

Gereisd anders in augustus 2018

Mooi geleven . maar prijs kwaliteit onvoldoende

Fozzy,
    29-8-2018

De ligging van de camping is mooi. Wanner je een active vakantie wilt hebben zal je wel moeten reizen. In de buurt is weinig te doen. De camping is groot en beschikt over vele mobil homes. De meeste zijn oud en dit maakt de prijs kwaliteit verhouding onvoldoende. Het zwembad maakt veel goed. De camping is gelegen tussen veel groen. Verder is de bar en restaurant gedeelte onvoldoende. Sfeerloos.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018