• Type accommodatie

Reviews over Ermsdorf

Hele fijne Camping

Wim Hofkens
    11-8-2018

Vriendelijke mensen van de camping. Je kunt lekker eten in de Bistro, eenvoudig maar keurig verzorgde maaltijden.

Voor kinderen tot 14jaar

KONINGS
    9-8-2018

Eigenaar in één woord fantastisch, lekker de tour meegekeken biertje erbij. Sanitair knetter schoon en dat gezeur over de douche sleutel. nou 4min is lang zat en anders doe je er 4min bij valt kwa kosten best mee en mensen moeten niet zeuren.de camping op zich is helemaal niet duur voor twee weken met tent en bijzettentje en 3pers. €426,- wateraftap aanwezig plek met zon en schaduw en 6amp stroom. Bistro was heerlijk eten voor een mooi prijsje

Ermsdorf scoort een 7 uit 10, op basis van 40 reviews