Sorteren

Reviews over Ermsdorf

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Henri Vorst
    11-9-2018

Begin september neergestreken op deze camping voor twee weken. Ondanks een droog hoogseizoen ziet het gras op de kampeerplaatsen er nog zeer goed uit. De camping is voor ongeveer 50% bezet met oudere personen, jonge gezinnen en mensen met honden, desondanks is het zeer rustig op de camping zowel s'avonds als in de ochtend. De camping is een goede uitvalsbasis voor mooie wandelingen en het zoeken naar geo-caches.

Na een lange wandeltocht in het mooie Mullerthal is het zeer goed eten in de gezellige bistro tegen een schappelijke prijs.

Gerjo kan heel lekker koken en Paul zorgt voor de bediening.

Helaas was het mooie nieuwe zembad na het hoogseizoen niet meer open, jammer.

Al met al een camping die in het hoogseizoen veel bied aan gezinnen met kinderen en het voor en naseizoen geweldig is voor ouderen die willen genieten van rust en de natuur.

fantastische camping, een om terug te komen

G
    2-9-2018

Het is een hele gezellige, mooie camping.

Schoon sanitair en in een prachtige omgeving.

Wij hadden een mobilhome gehuurd.

Deze was super schoon en zag eruit als nieuw.

Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen en kregen we veel informatie mee.

Lekker eten in de bistro en een drankje gedaan op het terras.

Wij kijken terug op een zeer geslaagde vakantie.

Min punten hebben we niet kunnen ontdekken.