Reviews over Ermelo

Een uitstekende camping waar we zeker terugkomen.

Henk Stoffers,
    21-11-2018

Camping De Paalberg is - als je de camping rondloopt - te beschouwen als een dorp in het bos met bungalows, stacaravans en relatief grote kampeerplaatsen met veel privacy, voldoende moderne sanitaire voorzieningen ( lekker warme douches), veel recreatieve voorzieningen voor kinderen en een binnen- en buiten zwembad. Jammergenoeg was de supermarkt op de camping sinds eind oktober gesloten. Ten minste een broodvoorziening gedurende het hele jaar zou een verbetering betekenen. Het kampeerterrein in het bos wordt uitstekend onderhouden en de sanitaire voorzieningen zijn schoon. Op diverse plekken kun je van de camping af zo het bos in lopen en een lange wandeling over de Ermelose heide maken waar je de schaapskudde treft en de schaapskooi kunt bezichtigen.

Ook in het naseizoen een mooie verzorgde camping.

Kees Notenboom,
    20-11-2018

We waren afgelopen weekend voor het eerst op deze camping met de camper met gebruikmaking van de Acsi voordeelkaart. Vriendelijke ontvangst, prima plek, schone en lekker warme sanitaire voorziening en een schoon en lekker warm binnenzwembad. Prachtige wandelmogelijkheid op de naast de camping gelegen heide. We hebben genoten en komen zeker in voor of naseizoen terug.

Een aanrader !!

Fantastische camping

Lisanne,
    18-11-2018

De Haeghehorst is een nette camping met veel natuurlijke omgeving. Het wordt iedere dag weer goed onderhouden en er is een goede organisatie. Staanplaatsen hebben genoeg ruimte en worden duidelijk aangegeven, op verschillende velden met bijbehorende namen die voor iedereen makkelijk te onthouden zijn, zoals Reus, Muis en Vlinder. Als ik op de camping kom vind ik het er in een oogopslag vrolijk en schoon uitzien.

Er is een klein restaurant met lekker eten, een binnen- en buitenzwembad, nette sanitair gebouwen en leuke speeltuinen. Ik vind de prijskwaliteit van de Haeghehorst goed. De verhuur van fietsen is helaas wel prijzig. Ik beveel het zeker aan om naar Camping en bungalowpark de Haeghehorst te gaan, want het is een goed onderhouden park waar veel op en omheen te doen is voor iedereen. Ik raad het wel aan om een fiets mee te nemen of te huren op het park, omdat het een best wel groot park is.

Lekkere rustige plek midden in het bos !

Natasja,
    12-11-2018

We stonden op de camperplaats P7 , perfecte plek midden in het bos. Aan de achterkant van de camping is ook een uitgang waar je direct op de heide uitkomt. Een toiletblok was afgesloten vanwege het laagseizoen, maar we hadden een fiets bij ons dus dit was geen probleem. We hebben ook nog gebruik gemaakt van het binnenzwembad, wat schoon en lekker warm was.

Voor herhaling vatbaar

Elba,
    7-11-2018

Mooie locatie. Prima huisje.