Reviews over Ermelo

Goede ervaring

José
    9-9-2018

Fijne camping met vriendelijke eigenaren! We mochten gratis gebruik maken van de camping ( 2 dagen, 1 nacht) om onze nieuwe vouwwagen te testen met opzetten en afbreken!

Prima camping

Sophie
    4-9-2018

De ligging van de camping is ontzettend fijn. Op 7 minuten fietsen ligt het dorpje Drielanden, hier kon je makkelijk boodschappen halen. Ook Was Ermelo maar een kwartiertje fietsen, leuk centrum! Het strand en de MCdonalds 5 minuten fietsen, genoeg te doen. Op de camping zelf alleen een kinderbad aanwezig, maar altijd druk bezocht. Het winkeltje had veel producten, van verzorgingsproducten tot verse broodjes. De kantinemedewerkers waren ontzettend klantvriendelijk en je kon makkelijk een praatje met ze maken. De bedden in het huisje lagen niet bepaald lekker, maar de douches in het algemene douchehok waren ontzettend groot! De dieren waren een leuke toevoeging, gezellig om naar te kijken en vermaken kinderen lang. De eigenaren waren ontzettend aardige mensen en stonden klaar voor de gasten! Het animatieteam was ook ontzettend leuk, goed geregeld en keer op keer leuke activiteiten. De volwassenen bingo was ook een gezellige bijeenkomst.

Voor herhaling vatbaar

Dirk en Ria v.d.Bogert
    27-8-2018

Het is er heerlijk rustig, schoon en vriendelijk omringd door bossen en heide. Goede uitvalbasis om nar omliggende dorpen te fietsen.

Genoten...

Linda
    26-8-2018

Wat een geweldig mooi park, mooie ligging in de bossen en aan de hei. Er werden ontzettend leuke dingen georganiseerd en goed eten in restaurant en snackbar. Gezellige avonden met bingo en op zaterdag live muziek. Wij vonden het geweldig en komen volgend jaar weer terug.

goed!!

Miranda lewis
    26-8-2018

Rustige verzorgde en schone camping met vriendelijke mensen

Wat erg was is dat ze waren vergeten te vertellen dat we ook een fiets konden huren.