Erezée - Amonines / Blier

Reviews over Erezée - Amonines / Blier

Een echte gezinscamping!

Fam. H.,
    14-8-2018

Een mooie camping in een prachtige omgeving. We miste een zwembad. Er is wel een groot meer in het midden van de camping. Maar die is voornamelijk bedoelt voor te vissen. Er is een klein gedeelte afgezet om te kunnen zwemmen. Maar daar zitten ze dan ook te vissen. Het meer is ook niet zo fris. De douchjes zijn heet. Op warme dagen verkoelende douche nemen kon niet. Je kan temp niet reguleren. Afwaswater was dan weer lauw. Het beekje langs de camping is leuk vermaak voor grote kinderen. Uren waren ze zoet daar. Speeltuin en trampolines zijn top! Het personeel is allervriendelijkst en behulpzaam. Broodjes service is top.

De aanwezigheid van alle honden gaf juist gezelligheid. Willen ze dat mensen terug blijven komen dan zouden ze wat aan de hygienne moeten doen. De ijsjes misschien goedkoper? En meer keus? (Als je geen melk mag kan je kiezen uit 1 ijsje) En beter zwemgelegenheid! Verder vermaak je je hier prima!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super vakantie gehad

Berty,
    29-7-2018

Gelogeerd in het 16 persoonshuis. Fijn huis met alle gemakken en grote tuin. Dicht bij de camping waar we van alle faciliteiten gebruik mochten maken en meedoen met animatie team. Goede service van de eigenaars. Mooie streek veel te doen. Echte aanrader.....

Gereisd met vrienden in juli 2018

Vriendelijke eigenaars, proper sanitair, alles ok

Wijns,
    2-7-2018

gewoon recreatief fietsen is moeilijk, geen fietspad en bergen,geen ideale combinatie, het eten in het restaurant is heel lekker en vooral betaalbaar,

Gereisd met partner in juni 2018

mooie en fijne camping

tine balliere,
    10-6-2018

Mooi terrein, prachtig uitzicht vanuit de pippowagen op het meer en het kasteel, propere setting, leuke accommodatie, uitgebreid ontbijt in het restaurant op reservatie, lekker eten, betaalbaar. Echter jammer van de rally die heel dicht bij de camping passeerde en zo zeer veel lawaai veroorzaakte. Ook viswedstrijden storen vooral op zondagmorgen... Zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Wij komen nog eens af hoor! Tot gauw Kristof en Mieke!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Zeer de moeite waard

Ad P,
    21-10-2017

We hebben één week op de camping gestaan en zijn zeer positief over alles wat op de camping aanwezig is. Vooral de mensen die ons geholpen hebben in het restaurant, aan de receptie allen zeer klantvriendelijk. Het eten was ook zeer goed van smaak en van de wijze van opdienen, de plaatsen ruim opgezet en de nodige privacy. De visvijver subliem, mooie Karpers zwemmen er rond die ook sterk zijn dus met de feeder heb je enige sport, met de vaste hengel nog meer sport en met de werphengel kun je er mooie gewichten vangen. voor mountainbikers een paradijs. voor wandelaars een eldorado. Kortom zeker een aanrader wat ons betreft. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2017