We hebben een aantal aanbieders voor Epe voor je op een rij gezet:

Reviews over Epe

Grandioze locatie

Evelein,
    17-3-2019

Heerlijk vakantiepark: niet te rustig, niet te druk. Mooie oude bomen en een groot zwembad. Onze kinderen hebben we niet meer gezien! Receptie met veel informatie over de omgeving. Handig dat we op het park konden eten. Als je het park uit loopt, loop je landgoed Tongeren op. Ook veel leuke uitstapjes in de buurt. Wij komen terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wij komen terug!

Marco Kast,
    12-3-2019

Echt een mooi, rustig gelegen park. Je loopt zo het bos in en het fietspad ligt om de hoek. Er is veel keuze in huisjes. Stenen boerderijen en eenvoudige maar gezellige chalets. De chalets rond de vijver liggen erg leuk. Geschikt voor natuurliefhebbers, wandelaars en fietsers. Je kunt ook lekker eten op het vakantiepark. Vriendelijke mensen. Wij komen in de zomer zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijke camping!

Mirjam,
    1-8-2018

Wij stonden een weekje op camping de Vossenberg. Een hele mooie nette camping, met zeer gastvrij personeel en goede faciliteiten. Wij hebben een dag taee elektrische fatbikes gehuurd, die hadden ze net nieuw; we hebben dik 60km gefietst over de veluwe en heel erg genoten!

De wifi is alleen erg slecht, lees; niet bruikbaar. En wat ons betreft mogen ze het pasjessysteem bij het toiletgebouw ook wel weghalen, niet echt ideaal als ze het niet perfect doen en je heel nodig moet plassen.

Verder een topcamping, met lage prijzen bij de snackbar, de broodjes in de ochtend en bij het restaurant/terras.

Wij hebben genoten en komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2018

Mooie camping

Jootje,
    17-6-2018

Mooie rustige camping. Vriendelijke beheerder. Het enige nadeel van deze camping is dat het aan een redelijk drukke weg ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Mooie, nette verzorgde camping!

Rita van Tongeren,
    17-5-2018

Mooie, verzorgde camping met gastvrije medewerkers!

Camping, sanitair en zwembad zien er netjes uit.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018