• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Enter

Schitterend, ruim en gezellig

Familie Boada, 28-8-2017

Genoten van de groene omgeving en de camping in onze zomervakantie bij camping ´t Schuttenbelt. Schoon, gastvrij, veel acitiviteiten voor kinderen, mooi zwembad en een aanrader voor iedereen .

Onze kinderen hebben genoten van de vele sport mogelijkheden en de activiteiten. Sport zoals, tennis, voetbal, basketbal,maar ook jeu de boules en spellen met andere camping gasten.

Sanitair goed verzorgd en ook de snacks waren goed en een mooie kantine gepresenteerd.

Veel fietsmogelijkheden in de omgeving met veel groen en ´knooppunt´fietsroutes rondom de camping

Zeker een aanrader voor de zomer maar ook voor lang weekends en/of meer dagen

Genoten van onze vakante!!!

Bedanke

Optimaal genoten!

Sjef Dekkers, 25-8-2017
    Dit jaar voor de derde maal op 't Schuttenbelt geweest. Genoten van onze vakantie. Heerlijk relaxt en alles schoon en plezierig. De kantine in de oude Twentse boerderij is zeer smaakvol verbouwd. Een pluim voor de beheerder. De omgeving is wonderschoon. En wij zijn best wat gewend in Zuid Limburg. We komen volgend jaar graag terug. Dank 't Schuttenbelt voor weer een heerlijke vakantie!!
Enter scoort een 8,4 uit 10, op basis van 80 reviews