Reviews over Emst

Een zeer aangenaam verblijf

Annika,
    11-2-2019

Wij verbleven in de B&B voor een nacht. Het was een aangename verrassing. Het huis is heel schattig en van alle gemakken voorzien: mooie keuken, badkamer en gezellig zithoek met uitzicht op de groene omgeving. Het slaapgedeelte op de vliering vonden we fantastisch: knus en prima bedden. De gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Gastheer verzorgde in de ochtend een uitstekend ontbijt. Een aanrader dus. Wij komen zeker nog eens terug, maar dan langer.

Gereisd met partner in februari 2019

Waanzinnig!

Patricia Pols,
    11-1-2019

Wij zijn hier geweest en hebben het heerlijk gehad. De B&B is leuk, mooi en netjes. Het ontbijt was zalig en goed verzorgd. Tevens was de eigenaar een leuke en gezellige man.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Superfijn!

Roeland en Janneke,
    7-1-2019

Heerlijk overnacht in de B&B en een fijn ontbijt gehad. We vonden het jammer dat we er maar één nachtje konden blijven, want de omgeving en het huisje zijn zeker de moeite waard voor enkele nachten, of langer!

Gereisd met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar.

Mirjam,
    30-12-2018

Erg leuke B&B met mooi uitzicht. Dicht bij sauna de Veluwse Bron en mooie wandelingen op de veluwe. Je moet goed ter been zijn voor het steile trapje naar de slaapkamer . Gezellige eigenaar en heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in december 2018

Ed en Annelies Schalke,
    21-12-2018

Onze eerste bezoek aan een B&B. En wat voor 1...

We werden hartelijk ontvangen door de heer des huizes en het huisje de Bosuyl was echt super. Alles zit er in wat je nodig hebt en het is ook echt een gezellig huisje.

Lekker rustig en heerlijk geslapen en een voortreffelijk ontbijt. Had zo nog langer kunnen vertoeven daar uitkijkend over weiland met de koeien. Top B&B en voor ons geen hotels meer.

Gereisd met partner in november 2018