Emilia Romagna

Reviews over accommodaties in Emilia Romagna

Prachtig!

O.M,
    15-3-2019

Geweldig plek, heerlijk genieten met kinderen! Mooie dorpen en steden dicht bij met de Auto! Heerlijk gegeten in het restaurant en zeer vriendelijke personeel.

Alleen veel muggen helaas..

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super vakantie gehad.

Fam. O,
    25-1-2019

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Renske Kimenai,
    9-10-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We hadden een stacaravan van de camping zelf. Super netjes. Enige wat we miste is een magnetron(warme melk)

Super leuk zwembad, kids waren er niet weg te slaan. Het handdoekje leggen erg irritant. Er stonden mensen vanaf 9.15 uir in de rij met een stapel handdoeken!

Er zaten redelijk wat muggen maar daar waren we op voorbereid. Eten in het restaurant was goed! En niet duur. Vaker dan normaal uit eten en afgehaald dit jaar! We gaan nooit 2x naar eenzelfde camping maar zouden dat nu zo weer doen.

Winkeltje prima. Lekkere broodjes en vers beleg e.d. De ligging is minder. Buiten de camping niet veel te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige camping in een saaie omgeving.

Fam. Osman,
    2-10-2018

Twee weken in een sta caravan van touroperator gezeten. Prachtige caravan, type Excellent, van alle gemakken voorzien. Wel echt smerig zo aan het einde van het seizoen, jammer!

Erg leuke en nette camping! Zwembad is fantastisch. Vooral de zachte matten op de bodem vind ik een mooie uitvinding! Kunnen ze hier in NL nog een voorbeeld aan nemen. Zandstrand ook prima al hou ik niet zo van krabben/kwallen en zeewier... maar dat is persoonlijk. Restaurant kun je heerlijke pizza's halen... overige gerechten waren wij niet echt kapot van.

Als je rechts de camping afloopt kom je op een boulevard. Simpel en niet heel bijzonder maar je kan wel ff stukkie wandelen en hapje eten. Allemaal restaurantjes met grote speeltuinen... dat is vooral voor de ouders erg fijn ;-)

Grote supermarkten in de buurt. De omgeving is wel echt heel erg saai! Landschap is vlak met bomen en weilanden. Camping had op een andere plek moeten staan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Aanrader: voor herhaling vatbaar

Aad,
    22-9-2018

Prima verzorgde camping met veel bomen. Het terrein en de vier toiletgebouwen worden goed schoongemaakt. Dagelijks worden de vele prullenbakken die in elk "straatje" staan geleegd. Het zwembad is prima met ligbedden en parasols. Een minpunt kan zijn het lawaai van de trein en de drukke weg, maar ik vond het niet storend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op deze camping hebben we drie dagen gestaan voor 19,00 per nacht in september.

Gereisd met partner in september 2018