campings in El Portal

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

camping El Portal

Reviews over El Portal

• 10Raymond08-10-2015

Prachtig Yosemite National Park

U moet hiervoor zeker twee nachten verblijven. Het eerste deel was de verkenning van de Tiago Road en het tweede deel was de canyon met de verschillende trials. IN het park kan u ook Italiaans lekker eten en prijselijk. Ze zijn open tot 09:00 PM. Wij waren daar in de periode van de vele branden in Californië en wij begrepen niet dat er overal BBQ waren op de campeer gronden in het park ??? Sommige tot 1 meter hoog. Dit is toch om bosbranden vragen.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10I.k.29-01-2015

Yosemite park geweldig.

Onmisbaar voor je rondreis door californie. Wat een prachtig mooi en schoon park. Genoten!!!!!

augustus 2014

• 7sanne10-02-2014

Moet je echt heen!

Het mooiste national park wat we tijdens onze trip hebben gezien. Voor al door de div tijd die t park kent.

• 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Henk08-09-2013

een prima stek

Prima kamers op kleine afstand van het park.

januari 2013

• 8Steffannijmeijer24-02-2013

Bijzondere plek met fraaie uitzichten.

Vooral de watervallen zijn erg indrukwekkend. En wat voel je je klein onder El Capitan.

• 5Uitgaanslevenn

• 5Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2012

• 6Frank & Rudi30-06-2010

Niet echt een gezellig plaatsje

El portal is meer een verzameling van een aantal hotels dicht bij Yosemite, je kunt het niet echt een plaatsje noemen. Restaurants alleen te vinden bij de verschillende hotels, die nogal ver uit elkaar liggen. Dus meestal zul je gaan eten bij het hotel waar je slaapt. Locatie is perfect als uitvalsbasis naar Yosemite. Ligt op 20 minuten rijden van de ingang van het park.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in juni 2010

• 8r roos24-05-2010

prima basiskamp voor Yosemite bezoek

Enkele kilometers vanaf de hoofdingang van het nationale Yosemitepark ligt dit resort. Sfeervolle receptie. Een verwarmd binnenzwembad met spa. Kamers ouderwets ingericht ruin en schoon. Avondeten snackbar kwaliteit,ontbijt (apart te betalen) super!!

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2010

• 8jan20-12-2009

El Portal = vlakbij Yosemite national Park

El Portal = vlakbij Yosemite national Park, en ik gebruik el portal om mijn ei kwijt te kunnen over Yosemite Park. Wij waren er in oktober en hadden flink wat geluk om de Tiago pas te kunnen oversteken, 2 dagen ervoor was hij gesloten wegens sneeuw, en normaal gaat hij dan van heel de winter niet meer open Naargelang het buiten hoogseizoen was, was het in Yosemite flink druk en denk dat dit NP in de zomermaanden veel te druk is om dit op een fatsoenlijke manier te kunnen bekijken. Prachtige natuur

Gereisd met vrienden in september 2008