We hebben een aantal aanbieders voor Eibergen voor je op een rij gezet:

Reviews over Eibergen

Inez ten Hag,
    2-12-2018

SVR Camping Bombam

Geweldig gastvrije rustige natuurcamping bij de boer.

Schoon sanitair en prachtige omgeving!

Gereisd met partner in september 2018

Een toplocatie voor een familieweekje weg.

Edo,
    2-11-2018

Met het hele gezin in de groepsaccommodatie. Een zeer goed uitgeruste boerderij. Met twee huiskamers, een eetkamer en een woonkeuken ideaal! Kleinkinderen hadden zo hun "eigen" plekje. Plaats genoeg om je even terug te trekken met een boek, maar ook om rond de tafel te zitten en samen spelletjes te doen.

In de keuken, die van alle gemakken is voorzien, staat een enorm en mooi gasfornuis. Heerlijk om daar eten te koken voor de hele groep. De gezamenlijke maaltijd in de eetkamer, waar we moeiteloos met 17 mensen rond de tafel pasten, was een uitkomst.

Prima slaapplekken! De rustige ligging zorgt er ook voor dat het lekker stil is 's avonds. Goede nachtrust.

Buiten is er volop speelruimte en in de omgeving zijn leuke attracties te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig!

Ellen,
    5-9-2018

Bijzonder gastvrije gastvrouw en gastheer! De boerderij en camping zien er geweldig uit . De biologische wijn smaakt heerlijk. Terecht een charme camping. Zoek je een rustige plek met of zonder kleine kinderen, ga hierheen! In de omgeving is veel cultuur, maar er is ook een grote recreatieplas in de buurt. Het sanitair ziet er uitstekend uit. En ben je je boek vergeten? Geen probleem. Er is een bibliotheek aanwezig.

Gereisd met partner in september 2018

Super vakantie gehad!

Wilma Vogelaar,
    26-8-2018

Wij hebben hier een top vakantie gehad! De huisjes waren gedateerd maar dat wisten wij bij het boeken, echter de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen van het park maakte dat helemaal goed! Ook de prijzen in het park zelf waren een verrassing! Dit alles bij elkaar maakt dat wij voornemens zijn hier zeker nog een keer terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Wilma schippers,
    21-8-2018

Het park en de huisjes waren goed de bedden klein en jammer dat er geen vriezer was maar ondanks dat komen we zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2018