campings in Eibergen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

campings Eibergen

Reviews over Eibergen

• 7Groffen19-08-2018

voor herhaling vatbaar

goed kunnen fietsen of verder mobiel zijn

• 6Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Gerridina A.03-07-2018

prima

Klein dorp, maar alles is aanwezig. Voor winkelen zijn wij naar Winterswijk gegaan maar voor een concert is het geweldig bij het openluchttheater. Wat een geweldige sfeer daar.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9AlK15-02-2018

blij verrast door de omgeving

het is een gezellig redelijk pleinachtige binnenstad, waar we op een gegeven moment even heerlijk hebben zitten snacken bij Harry's snackcorner oid..en net buiten het centrum heb je al landschap zelfs met reeën

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2018

• 7Ans K.25-08-2017

Heel goed

Veel leuke en mooie dingen in de omgeving , ook over de Duitse grens . B.v. Eibergen , de Mallumse molen , Erve Kots in Lievelde , het Zwillbrocker ven .

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Yolande van der Waal18-08-2017

Overheerlijk genieten

Prachtige natuur, super gezellige plaats, leuke en gezellige winkeltjes en terrasjes, overheerlijk eten bij Grand Plaza

• 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016

• 8Marijke25-02-2017

Bijzonder aangenaam

Dat Eibergen geen grote stad is en daarom wat rustiger, behalve in de omgeving van de Brink, daar kan het op zaterdag zo druk zijn dat oversteken net zo lastig is als op de Place de la Concorde in Parijs. Er zijn leuke winkels maar natuurlijk ook de overal aanwezige Hema, Kruidvat, Marskramer, daar komt geen stad of dorp onderuit. Er zijn uitstekende ijssalons. Even buiten het dorp vind je De Zuivelhoeve (de producten worden overigens wel verkocht in een winkel aan De Brink). Heerlijk ijs en geweldig lekkere yoghurt. Het is vanuit Eibergen wel een eindje lopen. Voor fietsers is de omgeving ideaal, je kunt er alle kanten uit. Je bent bijvoorbeeld in een mum van tijd bij het Zwillbrocker ven waar flamingo's leven, een uitstapje naar onze oosterburen is zo gemaakt (Vreden, Stadlohn, resp. ca 10 en ca 20 kilometer). Met feestdagen worden er allerlei activiteiten georganiseerd, binnenkort kunnen we weer kijken naar de paasvuren, met kerst zijn er in de omgeving levende stallen, met oud en nieuw het bekende carbidschieten. Kortom, gewoon gaan en zelf kijken.

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2016

• 8Monica2007-01-2017

leuk dorp

Leuke winkels, voldoende eetgelegenheden en een mooi stukje natuur waar je lekker kunt wandelen.

augustus 2016

• 7familie Sieben16-08-2016

Alles wat je nodig hebt !

Muldershuis, heerlijk eten !

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2016

• 8J.W.Mouthaan20-12-2015

Geweldige plek

Familie bestemming en een heerlijke rustplaats

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2014

• 6Madeleine-C219-09-2015

Omgeving is prachtig

We kwamen in Eibergen om Museum de Scheper te bezoeken. Hier zou het oude huis Vuurrever uit Haarlo opnieuw herbouwd zijn met oude inrichting enz. Helaas was het museum dicht toen wij er kwamen. We hebben hier nog een rondje gelopen maar naast de vele winkels is er qua cultuur hier weinig te vinden. De omgeving is weer geschikt om te fietsen en te wandelen maar Eibergen zelf heeft op de winkels en wat restaurantjes niet veel te bieden.

• 4Cultuur
    • 4Sfeer in stad