Eernewoude - Earnewald

We hebben een aantal aanbieders voor Eernewoude - Earnewald voor je op een rij gezet:

Reviews over Eernewoude - Earnewald

Ieder jaar weer

Jan Wolfard,
    4-4-2019

Dit is een fijne kleine Camping niet ver van het Water Rustig gelegen bij het dorpje Eernewoude Sanitär is goed en de eigenaar zeer vriendelijk Boot verhuur en kano direkt op de camping verder kan je prachtige wandelingen maken door het nabij gelegen natuur gebied Het ligt zeer centraal in Friesland goede uitgangspunt voor uitstapjes in de provincie Wij komen hier ieder jaar omdat het ons 50+ erg goed bevalt maar ook voor familie‘s met kinderen erg fijn Heb je zelf geen tent ze verhuren 2 volledig ingerichte tenten en hebben nog een B&B bij de Camping

Gereisd met partner in mei 2018

Hele mooie camping!

Familie S,
    4-9-2018

We hadden een 8-persoons huisje aan het water op de camping gehuurd. De huisjes zijn prima ingericht met 4 slaapkamers en redelijke bedden. Huur zeker een bootje bij het verblijf; we hebben elke dag gevaren. Je kan er ook geweldig mooi fietsen (pontjesroute), kanoën, suppen en wandelen. Zwembad, winkel, animatie en restaurant op de camping waren goed. Alleen voor de oudere jeugd gebeurde er weinig.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping

Jitske,
    1-9-2018

Een fijne camping met een mooie ligging. We hadden een mooie plek aan het water. Het sanitair was schoon. Een minpuntje was wel dat de douche na een bepaalde tijd automatisch uitgaat en een aantal minuten lang niet aan wil. dit staat ook nergens vermeld, dus daar sta je dan met je haar vol shampoo.. Ook was de verlichting slecht en ook nadat we een melding hadden gemaakt dat er lantaarnpalen stuk waren, werd hier niks mee gedaan. Ook was er veel verkeer op de camping en stonden de auto’s overal geparkeerd, terwijl er nog genoeg ruimte op de parkeerplek was. Pluspunten zijn de winkel waar je alles kunt krijgen en waar verse broodjes zijn. Al met al hebben we een fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanradertje!

Annemiek Degeling,
    31-8-2018

Netjes, schoon, ruim park en zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een chalet gehuurd, alles er op en er aan en heerlijke bedden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ingrid van de Goor,
    29-8-2018

Pas een week voor onze vakantie (hoogseizoen) hadden we een plaats op de camping gereserveerd. Deze plaats was 6 dagen vrij. Omdat we graag langer wilden blijven hebben ze er alles aangedaan om nog een hele mooie plek voor ons te creëren. De camping stond helemaal vol, maar door het personeel werd er echt meegedacht. Prachtige grote plaatsen, veel aan, of met uitzicht op, het water. Het sanitair prima in orde en op elk moment van de dag goed heet (warm) water voor de afwas of douche. Netjes onderhouden en zeer vriendelijk personeel. Al met al een aanrader!! En wij, wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2018