camping Eefde

Reviews over Eefde

Fantstische camping in Eefde aan het Twentekanaal

Luuk en Joke van Asperen,
    1-10-2018

De laatste week van september hebben we daar op de camping gestaan. Een groot compliment voor het sanitair, zo netjes en schoon!! De hele camping zag er erg verzorgd uit. We waren met een groepje en we konden gebruik maken van de huiskamer, dat was vooral 's avonds heerlijk. Je hebt keuze uit verschillende velden. We komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met partner in september 2018

Anand Papperse,
    21-8-2018

Prachtige, uitmuntend verzorgde camping. Ruime plaatsen en de eigenaresse is bijzonder aardig en gastvrij. De omgeving met de sluis en het begin van het Twente kanaal nodigen uit tot veel fietsuurtjes.

Gereisd met partner in augustus 2018

Top Camping in een mooie Omgeving

Frederiks Wim,
    31-7-2018

De Waldhoorn is fijne Camping,de Toiletten en Douches worden Super netjes schoongemaakt en ze zijn zeer behulpzaam wij als gezin vinden het een Aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Melanie,
    15-7-2018

Een hele nette camping met speelplezier voor de kids, vriendelijk personeel en een prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne maand gehad!!

Fam van den Bosch. Almelo,
    8-7-2018

Zeer prettige ontvangst, staan klaar als er problemen zijn. Heel prettige medewerking gehad voor een verjaardagsfeestje. In juni was het een rustige en schone verzorgde camping. Prettige omgeving om te fietsen.

Negatieve dingen kunnen we niet bedenken. Zeer aanbevelingswaardig!,Fijne maand gehad

Gereisd met partner in juni 2018