We hebben een aantal aanbieders voor Echt voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Echt voor je op een rij gezet:

Reviews over Echt

Een camping met veel opties!

Sophie van der Berg,
    26-8-2018

De camping is ons zeer goed bevallen. Wat we vooral een plus punt vonden zijn de mogelijkheden op de camping. Van dobberen in het water tot aan een biertje drinken op de ‘tiroler avond’. Het personeel was zeer vriendelijk. Zelfs toen wij problemen hadden met de caravan kwam er gelijk iemand naar ons toe om ons te helpen. Het sanitairgebouw werd telkens goed schoon gemaakt.

Pluspunten :

- Schoon sanitair

- Mooie fiets omgeving ( dicht aan de grens )

- Gezellige thema avonden

Min punten:

- Geen fietsen verhuur op de camping

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastische camping met vriendelijke sfeer!

Cathinka Verbloem,
    14-8-2018

Perfect verzorgde camping in Limburg met een vriendelijke uitstraling. Het motto, rust, ruimte en vrijheid komt goed tot zijn recht in alle opzichten. Van gezellige feest-avonden op het terras tot rustige, zonnige dagen bij de caravan of langs het zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel die je echt het gevoel geven dat je welkom bent. Tevens schoon en hygienisch sanitair.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super vakantie

Marc de Boer,
    14-8-2018

Heerlijk zwembad, schoon sanitair. Kids hebben genoten, wij ook. Heerlijke broodjes smorgens.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rust, ruimte en genieten was ver te zoeken.

Daan,
    3-8-2018

PLUSPUNTEN :

Zwembad met glijbaan

fijne douches

MINPUNTEN:

geen animatie, activiteiten die wel worden georganiseerd beginnen pas na 21:00 en gaan door tot midden in de nacht, veel vaste gasten die menen meer rechten te hebben, door alle vaste gasten hebben de Kids dit keer geen vriendjes kunnen maken, 's avonds laat veel lawaai door jongeren (vaste gasten), kleine kampeer plek. Nu alleen vouwwagen met luifel opgezet, met voortent had het niet gepast.

De slogan rust, ruimte en genieten geldt denk ik alleen voor de chalets en niet voor de camping.

Ik verwacht dan ook dat hier over een aantal jaar alleen nog maar chalets staan.

Voor ons eens maar niet weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Daisy Cornelissen,
    22-7-2018

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Ik heb ze als zeer klantvriendelijk ervaren en met inlevingsvermogen naar de kinderen.

De wc's en douches vond ik heel fijn en schoon. Wel een aandachtspuntje bij de faciliteiten in het S-gedeelte: de temperatuur van het water is niet in te stellen. Voor mij en mijn dochter is het water te heet. Voor de rest prima.

Het zwembad met de grote glijbaan is erg geliefd bij ons hele gezin :-)

Ik vraag me wel of hoe de beschikbaarheid in het zwembad en ligplaatsen is, bij top drukte (in het hoogseizoen lijkt het mij klein). Wellicht nog een zwembad of natuurbad creëren op de vele stukken land die nog bij het park liggen? Dat laatste lijkt me een waardevolle toevoeging.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018