campings in Düsseldorf

We hebben een aantal aanbieders voor Düsseldorf voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra

Reviews over Düsseldorf

• 9Stef27-06-2019

Heerlijk vertoeven

Dusseldorf is een hele gezellige staf Voor ieder wat wils. Leuke straat met volop barretjes en restaurantjes bezienswaardigheden en leuke terrasjes aan het water.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2017

• 8Erick Heinmann24-01-2019

Fantastische kerstmarkt en een leuke shoppingstad!

Duitsland staat natuurlijk al bekend om haar kerstmarkten, die ook zeker in Düsseldorf te vinden was. Een erg gezellige kerstmarkt met veel kraampjes, verspreid door de stad. Ook het moderne gedeelte, de Medienhafen, is een gebied om ook te bezoeken. De moderne architectuur is overweldigend. Wij vonden het contrast Altstadt (die het historisch centrum herbergt) en de Medienhafen indrukwekkend. Met mijn partner was ik een weekendje weg en we hebben ons uitstekend vermaakt. Aanrader qua hotel: het Leonardo Hotel City Center, binnen enkele minuten ben je op Düsseldorf Hauptbahnhof en ook het centrum is nabij gelegen.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2018

• 6Sjaak Giezenaar05-11-2018

Nooitmeer naar Düsseldorf .

We brachten een bezoek aan Düsseldorf om de kerstmarkt te bezoeken we hadden 3 nachten geboekt in een hotel in de directe omgeving van Düsseldorf. De publiciteit over de kerstmarkt waren dusdanig dat we dit wel eens wilden zien wij kenden alleen Aken en Valkenburg. Wat waren we teleurgesteld een ware tocht door de hele binnenstad 6 kleine kerstmarkjes met vaak dezelfde kraampjes we hadden het wel gezien en zijn eerder naar huis terug gekeerd wel nog een bezoek gebracht aan het neanderthal dat was de moeite waard en deed de ellende van de kerstmarkt vergeten. Geef mij maar Aken!!!

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2016

• 8LHB Crommentuyn05-11-2018

Te Druk met Kerst

Mooie Kerstmarkt echter tegenwoordig veel en veel te druk. Zeker op zaterdag en zondag wordt je vooral in de Altstad met de mensenstroom meegesleurd. Je kunt amper iets bekijken zo druk is het.Een braadworst of Gluhweintje aanschaffen neem er de tijd voor. Overal lange rijen. In de Kö Gallerij is het wat beter vertoeven. Iets minder druk en prachtige winkels met de meest exclusieve spullen. Kijk vooral eens naar het publiek en de auto's die hier voorbij komen

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Marianne02-11-2018

Gezellig

Met mijn zoon van 16 weekendje kerstshoppen in november. Het OV in Düsseldorf is goed maar in het centrum ook veel op loopafstand. De kerstmarkten zijn verspreid over de stad maar je kunt lopend die route volgen. Gezellig en overal mooie lichtjes.

• 7Cultuur

november 2017

• 8Marcel31-08-2018

kom zeker terug

Mooie stad ,vriendelijke bevolking,leuke winkels.Geweldige fiets route langs de rijn.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Willem Sodenkamp12-08-2018

Een heel leuk weekend.

We zijn naar de Rheinkirmes geweest, was heel erg druk op de vrijdag mede door het vuurwerk. Vrijdagavond is er ook een heel mooi vuurwerk van een half uur. Je kunt met de pont naar de overkant naar het kermis terrein. Op de Rijnoever kan je ook lekker op de terrassen zitten en naar de boten kijken. Lekker slenteren door de altstadt en natuurlijk de königsallee niet overslaan. Je kunt lekker eten bij Blockhause en restaurantjes in overvloed.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Willij26-07-2018

Ontbijten bij Heinemann is een belevenis

Om te shoppen je Dusseldorf een heerlijke stad. Met de bahn kom je voordelig en snel in het centrum. Het je geen stad om te fietsen. Weinig fietspaden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

juli 2018

• 10Timo zander 27-05-2018

Beste stadt

Mann muss immer wieder kommen nach Düsseldorf

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2018

• 8John15-05-2018

Leuke stad voor een weekendje we met maten!

Heerlijke stad, leuke terrasjes en gezellige mensen. Goed voor een weekendje weg met je maten. Bezoek ook de köningsallee voor het spotten van meerdere sportwagens.

• 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur