We hebben een aantal aanbieders voor Leipzig voor je op een rij gezet:

Reviews over Leipzig

Prima camping

Gert Vermeer,
    12-8-2018

Handige plekken voor 1 nacht, heerlijke warme douches, en vlakbij (7,5 km) vanaf centrum.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima plek

Margot,
    11-7-2018

Fijne tussenstop op weg naar Polen. Ligt aan mooi meer met veel watersport. Tentenveld ligt aan het meer, caravans en campers op een apart veld daarachter. Restaurant netjes maar niet bijzonder en erg vroeg dicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top plaats

Yvonne,
    16-9-2017

Prima plek niet ver van het centrum wat prima op de fiets te doen is!! Heerlijke douches en lekkere broodjes te bestellen!! Prima camping!!

Gereisd met partner in september 2017

Goede uitvalsbasis voor Leipzig

Ad,
    27-8-2016

Het park ligt op een schiereiland aan een kunstmatig meer (zand of grindwinning) met mooi weer lekker om te zwemmen. In de buurt (buiten zicht) ligt het stadsdeel Grunau dat een beetje lijkt op Bijlmer. Niets mis mee, want je hebt alle faciliteiten bij de hand, zoals openbaar vervoer (bus en tram) met de fiets rijdt je circa 8 kilometer langzaam de berg af richting centrum. De terugweg berg op een geen moeilijke opgave, licht oplopend vals plat.

Sanitair vonden wij supernetjes, service was, ondanks het drukke weekend, goed

Negatief, eigenlijk geen of het moet zijn dat er veel lokale mensen (omgeving leipzig) gast zijn en minder buitenlandse toeristen. net zo rustig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goede locatie om vanuit hier Leipzig te bezoeken

Iet,
    10-5-2016

Vriendelijk ontvangst. Grote camping, Ruime plekken, voor kinderen speeltuin en tennisgelegenheid. Sanitair netjes ( pas opgeknapt ) Broodjes af te halen tussen 8-10 uur. Er is zelfs gelegenheid om in zelfde gebouw te ontbijten. ( Restaurant voor diner is nog niet in bedrijf ) Enige nadeel was het slechte wegdek vanaf Ingang camping tot aan het kampeerveld. Supermarkten en eettentjes 5 a 10 minuten verder op. Met de fiets ben je in 20 minuten in het centrum langs dijk en parken. Met de auto ben je ook 20 minuten of langer onderweg vanwege veel stoplichten en eenrichtingsverkeer. Prachtige stad. Zeker een aanrader. Wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016