We hebben een aantal aanbieders voor Drenthe voor je op een rij gezet:

Carlo,
    15-3-2019

Schone kamers, vriendelijk personeel, goed eten . Prachtige entertainment

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heerlijk verblijf, om nog eens terug te komen

Liesbeth,
    10-3-2019

We hebben genoten van een lang weekend plaggenhut, hadden graag langer gebleven. De plaggenhutten is goed ingericht, met vloer verwarming en openhaard is het heerlijk vertoeven. Na een nachtje slapen in de bedstee ‘s morgens heerlijk vers brood aan de deur, geen betere manier om wakker te worden. Voor herhaling vatbaar en genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Genoten met ons gezin

van Dorpjes,
    1-3-2019

We hebben 2 weken in een regenbooglodge gezeten. Luxe huisje, van alle gemakken voorzien. De hele vakantie genoten van alles wat camping te bieden heeft, helaas wel de hele tijd een bbq verbod vanwege de droogte. Animatie was erg leuk, Marit was bij onze dochters favoriet. We kijken met veel plezier terug naar elke avond Berenpret.

Helaas zijn alle huisjes al bezet voor deze zomer, je moet er blijkbaar vroeg bij zijn. We denken er sterk aan om weer te gaan kamperen om zo toch een vakantie te kunnen vieren op de berenkuil. Huisje is wel erg prettig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Pareltje in Drenthe

RickGimmen,
    26-2-2019

Afgelopen zomer via via op De Berenkuil beland, helaas niet veel meer keuze in het aantal plekken omdat we midden in de bouwvak op de bonnefooi aan kwamen rijden. Alsnog een mooie plek vlakbij het speelmeertje gevonden, in de schaduw gelukkig. Wij kwamen wat campings betreft vaak niet verderr dan overijssel, waren aangenaam verrast dat Drenthe ook een topcamping heeft zoals een Kleine Wolf, Beerze Bulten of de Paal. Grote camping, meer natuur dan camping. Zorgt voor veel rust. Ook veel te doen in de omgeving, voor het eerst van mijn leven de hunebedden in het echt gezien verder zijn de camping niet afgeweest.

Als het aan de kinderen ligt gaan we dit jaar weer heen, dit keer dan misschien wel vantevoren boeken. We hebben wat mooie plekjes op het oog.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een belevenis om nooit te vergeten! Top!!

Jannette,
    22-2-2019

Met het hele gezin (5p.) in de prachtige boomhut op camping 'd Olde Kamp overnachten.... dat wil toch iedereen eens meemaken! Wij vonden het een super leuke belevenis! Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht over de rondscharrelende varkentjes, bijenkolonie en ......prachtige zonsondergang. Zeer smaakvol ingericht kamers, van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en .... een prima service (De warme broodjes en croissants werden 's morgens in de boom gebracht!). Logisch dat d'Olde Kamp de 1e prijs heeft gewonnen met deze accomodatie.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019