Sorteren

campings Drenthe

Reviews over accommodaties in Drenthe

In 1 woord gewoon geweldig !

Bart kroon
    20-11-2018

Het is gewoon een geweldige camping. Super mooi, alles netjes in orde en het personeel is super enthousiast en altijd bereid om je te helpen.

Gelegen in 1 van de mooiste stukjes in Drenthe. Mooi om te wandelen, fietsen en natuurlijk de hunnenbede te bezoeken.

Het animatieteam is super enthousiast, gezellig en goed georganiseerd. Musical , speurtocht, knutselen en sportactiviteiten komen allemaal aan bod.

In de avond de kinderen allemaal in de huifkar achter de tractor bestuurd door Gerrit of Johan die even hard meezingen met alle liedjes. Een spelletje en verhaaltje voor het slapen gaan.

Elke dag van de vakantie genieten.

Geweldig

Erik van tiem
    19-11-2018

Geweldige camping , voor jong en oud , en elke dag mooie activiteiten en super vriendelijk personeel en eigenaar , altijd klaar voor een praatje en als er iets is hebben zij altijd een oplossing. En een mooie bosrijke omgeving voor fiets en wandelroutes dus voor ons al jaren de mooiste camping 👍👍👍

Geke Migchielsen
    19-11-2018

Geweldig park , hele vriendelijke gastvrije camping ,je voeld je direct thuis , prachtig zwembad .restaurant .personeel uitmunten ,animatieteam ook geweldig voor kids , en allemaal heel schoon , en savonds na 10 uur heerlijk rustig

Geweldig!

Willem jan mulder
    17-11-2018

Mooie leuke camping... nette voorzieningen , leuke mensen.. top!

fantastisch

warners
    17-11-2018

het was fantastisch, lekker bij het bos en genoten van de rust en en het lekkere eten daar en vooral de goese sfeer