Doussard (Haute Savoie)

We hebben een aantal aanbieders voor Doussard (Haute Savoie) voor je op een rij gezet:

Reviews over Doussard (Haute Savoie)

Een aanrader

Augenov,
    15-3-2019

Méér dan prima camping aan immer mooie meer van Annecy,prima uitvalsbasis om de boeiende omgeving te bezoeken

Gereisd met partner in april 2018

Eenmaal hier geweest,wil je elk jaar terug

Anja,
    14-3-2019

Fijne camping, goede voorzieningen. 1 douchegebouw recent gerenoveerd.ruime afgebakende plaatsen. Schitterend gelegen,direct aan het meer.We komen hier al 32 jaar. Er loopt wel een weg langs,die je hoort.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk aan het prachtige meer.

Tommie,
    6-2-2019

Prachtige aan het meer van Annecy gelegen camping. Super mooi en fijn water direct vanaf de camping. Onze kinderen hebben genoten van het meer. Prachtige plek om te parapente. Je loopt vanaf de camping naar het dorp. Je loopt vanaf de camping naar verhuur voor bootjes en waterfietsen. Je kan met de boot naar Annecy. Dat is een stuk beter te doen dan met de auto. Prachtig uitzicht. Leuk restaurantje met bar. Een leuk zwembad. Niet te groot maar gewoon leuk. Naast het meer niet veel meer nodig. Het was er toen wij er waren heeerlijk warm. Wel kan het weer soms wat omslaan. Maar dit duurt nooit echt langs was onze ervaring. Dag bracht wel wat wenselijke verkoeling. Er zijn mooie plaatsen langs het meer. Wij stonden iets meer aan de zijkant. Ook top. Aan de wegkant is het wel iets drukker qua geluid van de weg. Sanitair was helemaal prima. Leuk voetbalveldje en speelterrein waar veel kinderen samenkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping in prachtige omgeving!

Mandy,
    14-1-2019

Kleine camping in de buurt van Lac d'annecy (1,5 tot 2 km). Fijne vakantie gehad op deze camping. De tent was goed en netjes. Camping is een prima uitvalbasis. Het is er fantastisch! Het water van het meer is ook heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke vakantie gehad.

Danielle,
    12-1-2019

Mooist gelegen camping van het meer vonden wij. Mooi strand wel met kiezel dus zwemschoenen zijn wel nodig. Mooi zwembad. En santiar ook goed en schoon. Nederlandse animatie deden het heel leuk. En de lidl lag in de buurt.Enige min punt was het restaurant eten was niet veel soeps. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018