Doucier ( Jura )

Reviews over Doucier ( Jura )

Super mooie camping in een prachtig gebied

Nadina Veenstra,
    10-2-2019

Toen wij de reviews lazen kregen wij onze twijfels, maar we zijn toch gegaan. En blij toe. Wat is het daar mooi!! Prachtige camping, mooie en schone toiletgebouwen, leuke activiteiten en er hangt een gezellige sfeer. Super mooie omgeving, heerlijk meer om in te zwemmen en het weer was voortreffelijk. Er is een kleine supermarkt als je de camping afrijd. Voor een Lidl moet je ongeveer 20 min rijden. De camping is een echte aanrader. De score op zoover is veel te laag helaas.

Gereisd met partner in augustus 2018

Alex Vulink,
    3-2-2019

Fantastische Camping op ongeveer 800 km vanaf Holland, prachtige ligging aan schitterend meer en prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2017

Kom hier al 35 jaar en voor herhaling vatbaar

Bas Rosmolen,
    16-1-2019

Goede ontvangst, snelle hulpverlening, grote plek, prachtige natuur, veel mogelijkheden om te zwemmen, afwisselend recreatie programma en rustige camping ondanks de hoeveelheid mensen.

Gereisd met partner in juli 2018

fantastisch

Ab Helversteijn-Smit,
    8-1-2019

Het afgelopen jaar was natuurlijk fantastisch. Heerlijk warm en vooral zonnig weer. Lang geleden dat de zomervakantie zo goed was. Desalniettemin is het op Chalain altijd goed vertoeven. Er is schaduw, een heerlijk meer en voldoende faciliteiten om voor verkoeling te zorgen.

Gereisd met partner in juli 2018

Chalain, ieder jaar opnieuw!

Gert Schotkamp,
    7-1-2019

Het Domain de Chalain is een prachtige, goed onderhouden camping, gelegen aan het lac de Chalain. Ik geniet er ieder jaar weer van de omgeving, de rust, het wandelen, het fietsen en mijn Franse vrienden.

Als je van plan bent in het hoogseizoen te gaan, dan moet je wel reserveren.

Over het algemeen is de camping dan namelijk helemaal volgeboekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018