Döbriach am Millstätter See

We hebben een aantal aanbieders voor Döbriach am Millstätter See voor je op een rij gezet:

Reviews over Döbriach am Millstätter See

Top camping

Sander,
    31-1-2019

Leuke, schone camping. Prachtig meer tussen de bergen. Leuke animatie. Wij zaten in een chalet van touroperator. Deze zijn niet heel groot. Wij misten met het mooie weer wel een airco. Dit hebben de stacaravans van verhuurder er tegenover wel. Verder prima. Leuke veranda om op te ontbijten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Genieten

Jennifer,
    26-1-2019

Voelt als thuiskomen! Eigenaren kennen je. Gezelligheid, leuke camping, zwembad, mooi sanitair, lekker restaurant. In één woord genieten! Dit is hoe je vakantie moet zijn.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustige kleine camping op geweldige locatie

Inge,
    16-1-2019

Fijne kleine camping, met een paar mooie stacaravans. Klein speeltuintje, simpel zwembad en af en toe animatie. Geweldige omgeving. Je kunt via een hek naar het strand aan het meer. Geweldig om je ochtendduik tussen de bergen in het meer te maken. Bij het meer diverse leuke mogelijkheden om te doen, maar ook gewoon een duikplank en een waterbaan. De omgeving is helemaal geweldig, met de Karinthië kaart kun je bijvoorbeeld met de lift de berg op, en wandelend weer naar beneden. Enige nadeel vonden wij dat het zwembad vrij toegankelijk is en wij hadden nog een kind zonder diploma bij ons. Daarom nu gestart met zwemlessen en we gaan deze zomer weer😊

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk ! Mooi, relax en uitgerust.

Bart,
    9-12-2018

Hele fijne camping, prachtige omgeving, heerlijk zwem en watersport meer direct aan de camping, vele bezienswaardigheden en natuur schoon in nabije omtrek. Mooi schoon sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping in een mooi gebied

Leon De Winter,
    6-12-2018

Camping ligt in een mooi gebied, zelfs vanaf de camping zijn genoeg mooie wandelingen te starten en kan zelfs de nabij gelegen klettersteig bereikt worden (aanrader!). Het personeel is top en het sanitair was schoon. Zelfs een mooie sauna (kosteloos). In het midden van de camping ligt een weggetje waar de meeste auto's geparkeerd staan zodat het bij de meeste kampeerplekken autovrij is. Over het weggetje rijden vrijwel alle auto's rustig, maar fietsers rijden als gekken (niet zo fijn met een peuter daar te lopen). De plaatsen aan het Keltische pad zijn het mooiste (maar al lang van te voren volgeboekt). Karnten card is heel goedkoop en wij hebben hier dagelijks gebruik van gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018