We hebben een aantal aanbieders voor Dinard voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dinard voor je op een rij gezet:

Reviews over Dinard

Een prima camping met zwembad en vlak bij strand.

Rob Vergouwe,
    12-11-2018

Na in juni twee weken een stacaravan te hebben gehuurd bij camping La Touesse in La Fourberie aangrenzend aan Dinard in Bretagne is dat zo goed bevallen, dat we die de hele maand september eveneens hebben gehuurd.

De camping heeft naast een restaurant met terras waar je s’-morgens ook brood kunt kopen en ‘s-avonds ook eten kunt afhalen een fraai verwarmd binnen en buiten zwembad. Voor kinderen twee leuke poedelbadjes en prettige verstelbare ligbedden. Naast het restaurant is een speelgelegenheid voor kinderen met o.a. een springkussen, schommels en tafeltennistafels.

Vanaf volgend seizoen zijn alle stacaravans voorzien van een TV met Franstalige zenders.

Zelf hebben we een eigen TV met een set van CanalDigitaal meegenomen dat in september wel fijn is omdat het dan vroeg donker is en te fris om buiten te blijven zitten.

De eigenaren van de camping zijn heel vriendelijk, zeker als je een poging doet in het Frans met hen te communiceren. D

Gereisd met partner in september 2018

Genieten

Myra,
    8-8-2018

Heerlijke vakantie gehad. Het huisje was erg netjes, veel tijd bij het zwembad doorgebracht. 2 x per week konden de kinderen tegen betaling een ritje op een pony maken. Saint-Malo was schitterend om te bezoeken.

De baai was prachtig, veel gewandeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk voor een weekje, overwegend Fransen.

Paul,
    1-7-2018

Camping ligt dicht aan het strand. Mooi zwembad voor veel waterplezier. Ook voldoende speelgelegenheid met o.a. springkussen. Supermarkt op 5 autominuten afstand.

Overwegend Franse camping, weinig Nederlanders. Schoonmaak van sanitair hield niet veel over.

Omgeving is redelijk, leuke dorpjes in de buurt om te bezoeken.

Voor een week prima camping.

Het weer kán een spelbreker zijn. Wij zaten er hoog zomer met temperatuur rond 18-20 graden en veel regen. Kan de camping natuurlijk niets aan doen, wel jammer van de beleving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping met leuk zwembad

J. Eising,
    1-9-2017

Prima camping. Plaatsen niet enorm groot. De camping ligt in een woonwijk dus geen uitzicht rondom. Zwembad was een prettige toevoeging, kinderen hebben zich er uren vermaakt. Mooi strand, waaide alleen enorm toen wij er waren

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping heerlijk dicht bij het strand.

m smit,
    1-9-2017

Wij hadden een prachtige ruime plek. Het mooie zwembad is prima van temperatuur. Onze pubers vonden het minder leuk dat ze geen short aan mochten in het zwembad. Sanitair rommelig en niet altijd even schoon maar dat komt door de andere gasten. Jammer geen wc brillen en toiletpapier. Heerlijke broodjes te bestellen in de ochtend. Goede ligging vlakbij strand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017