Reviews over Deurningen

Leuke camping omgeving oldenzaal

Wim en Irma,
    6-5-2018

Leuke gemoedelijke camping . Een beetje geluid van een openbare weg , maar dat komt ook omdat we op deze plek van de camping wilde staan andere plekken zijn beschikbaar . Eigenaren niet veel aanwezig maar goed bereikbaar . Netjes sanitair dat goed schoon gehouden wordt. Ligging van de camping is super voor zwemmen, fietsen,en wandelen. En loslopende hond wordt niet getolereerd , wat wij erg jammer vinden. Leuke camping met goed sfeer .

erg gezellige camping

kim,
    23-4-2017

Leuke camping aan mooi gebied. Heerlijk genoten op het recreatiegebied.

Simpele caravan gehuurd maar was voorzien van alles wat we nodig hadden. En was netjes schoon.Op de camping werden veel leuke activiteiten voor de kinderen gedaan.

9 aug 2015

Bik,
    9-8-2015

Leuke kindvriendelijke camping. Er zijn kinderen in alle leeftijden. Mooi gelegen naast recreatiegebied Hulsbeek. Eetlegenheid is er niet, maar dat is geen probleem. Leuke uitstapjes te maken baar Enschede Nordhorn etc.

heel leuk voor jonge kinderen

maaike,
    16-11-2014

In aug. 3 weken gestaan vanwege een verbouwing aan ons huis. De camping was helemaal bezet (hoogseizoen) en naar mijn smaak stonden we te dicht op elkaar, maar het is en blijft een kleine, gemoedelijke camping met een hele symphatieke boer en boerin, en over de prijs niets te klagen. De ligging pal naast het recreatiemeer Het Hulsbeek is perfect en Oldenzaal een leuk stadje.

Het grootste pluspunt is de aandacht die er aan is besteed om het leuk te maken voor jonge kinderen: allerhande skelters en fietsjes, een grote zandbak met speeltoestellen en trampoline.Ons zoontje had de tijd van zijn leven. Ook is er een schuur waar kinderen met slecht weer kunnen spelen en volwassenen een eettafel en een keukentje tot beschikking hebben. Je kunt er ijsjes krijgen en koffie en thee. Het sanitair altijd brandschoon!

Heerlijke plek

Theo en Gerda,
    18-8-2014

Wij hebben hier 16 dagen gestaan, het is een gezellige , kindvriendelijke camping met hartelijke eigenaars , ruime plekken .

Met een bepaalde wind hoor je de autoweg maar deze was niet hinderlijk en ook hoorde je soms niet.

Prachtig fietsgebied en vlak bij Oldenzaal, en recreatie gebied Hulsbeek op 3 minuten loopafstand