• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Deurne

een geweldige camping als je voor de rust komt.

Fam Pelsers
    2-8-2018

eigenlijk alles een prima nette verzorgde camping, en sanitair en gastvrij

Geweldig mooi en goed

Ad van Dooren
    26-7-2018

Ik vond het grandioos, het is een verwennerij. Het weer was op zijn best,een dikke tien. En Harrie en Mieke nog hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid,we zijn lekker verwend.Hartelijke dank. We vertellen het zeker door

3 dagen gekampeerd met de camper mooi weer gehad

a.b
    5-6-2017

sanitair wat gedateerd maar was schoon. goed gelegen t.o.v winkels en fietsroutes.

geen gedoe met douche muntjes en goed bereik wifi. all in prijs wel zo handig.

4 nachten geboekt en er uiteindelijk 10 gebleven!

Irene
    22-8-2016

Ruime plekken mag zelf uitzoeken waar je wilt staan. Eigenaren zeer behulpzaam en maken graag een praatje en vertellen over de omgeving. Sanitair is schoon, douches lekker warm en harde straal geen gedoe met muntjes. Bij afwasgelegenheid is geen warm water maar moet dat een paar meter verder halen, niet echt een probleem. Wasmachine en losse centrifuge aanwezig, zeer handig! Goed bereik van WiFi op kampeerplaats. Uitgangspunt van mooie fietsknooppunt routes.

Deurne scoort een 8,3 uit 10, op basis van 74 reviews