• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Deurne

Super met fietsknooppunten in de directe omgeving.

Dirk
    26-9-2018

Een fantastisch mooie camping. Leuk aangelegd met veel planten en struiken Super sanitair. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Super fijne camping

Hanneke
    9-9-2018

We hebben met veel plezier drie maanden op deze camping gestaan. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Het sanitair is geweldig, schoon en ruim opgezet.

De parkachtig, goed onderhouden camping heeft heel mooie kampeerplekken.

Zeker een aanrader!

We gaan volgend jaar zeker weer terug

Jack en Wies Beurskens
    25-8-2018

Het is een echte boerencamping hoewel er behalve wat kippen en een bok geen vee meer aanwezig is. Dit jaar heeft de familie de camping van de ouders overgenomen en ze zijn begonnen aan een klus om binnen enkele jaren deze camping tot een van de mooiste campings van de Peel te maken. En dat gaat hem lukken ook. Grote plekken met nieuwe heggen. Sanitair is schoon en nog gedateerd maar daar wordt het komend jaar aan gewerkt. De ontvangst is heel vriendelijk en vanuit deze camping is het mogelijk mooie fiets en wandeltochten te maken. Het mooie dorp Deurne met vele interessante bezienswaardigheden, een uitgebreid winkelaanbod en gezellige horeca ligt op loop/fietsafstand. Wij gaan volgend jaar weer kijken hoever ze zijn opgeschoten.

Boerencamping met ruime plekken dichtbij Deurne

Marjon Götz
    19-8-2018

Een ruime camping ligt dicht bij Deurne.

Plekken zijn ruim en op een veldje gelegen.

Er zijn 2 velden.

Plekken in de zon en schaduw.

Eigenaar is zichtbaar bezig met het opknappen van de camping.

Sanitair wat gedateerd maar schoon en ruim. Heerlijk warm water.

In de negatieve Resensie eerder geschreven herkennen wij ons niet .

Echt een aanrader voor mooie wandelingen en fietstochten.