We hebben een aantal aanbieders voor Den Ham voor je op een rij gezet:

Reviews over Den Ham

meer als fantastisch

J. Strijkert,
    7-1-2019

fantastische camping super aardige beheerders die er alles aan doen om je thuis te laten voelen,zeer schoon sanitair een fantastische buurt om te fietsen.

voor de kinderen liggen er skelters en fietsjes en natuurlijk de beesten die de boer heeft.

wij komen hier zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie camping superschool sanitair mooie plekken

Dirkje postmus,
    22-10-2018

We hebben heerlijk genoten op deze mooie camping super gezellige eigenaren en mooi schoon toiletgebouw grote fietsenstalling en mooie ruime plekken

Rustige camping

Fam. Looden,
    22-10-2018

Rustige camping, en het is geweldig dat je privé sanitair tot je beschikking hebt.. een plek dus om helemaal tot rust te komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een aanrader

A.M. Houterman,
    8-10-2018

Wij waren voor de 8 st .keer op de Blekkenhorst in Den Ham .we hebben weer genoten van de rust en de ruimte op de ruime plaatsen .Wat is het toch heerlijk om s'morgens gewekt word door allerlei vogeltje. Ja het is voor iedereen die van rust en ruimte houd een aan rader zeker buiten het seizoen. INGRIT & JAAP het was weer genieten zeker tot volgend jaar.

Gereisd met partner in september 2018

Fijne camping: ligging, voorzieningen en omgeving!

Hans V,
    16-9-2018

Fijne camping, met als pluspunten: fraaie ligging, deels aan de beek, ruime plaatsen, keurig verzorgde, schone en moderne sanitaire voorzieningen in twee gebouwen, rustige ligging, goede uitvalsbasis voor uitstapjes per fiets, kano of auto in omgeving met afwisseling qua landschap.