We hebben een aantal aanbieders voor Delft voor je op een rij gezet:

Reviews over Delft

Fantastische camping

Corry Verver,
    14-8-2018

Voor de tweede keer deze camping bezocht en wederom genoten van de rust, de natuur, het vrije uitzicht en de buitengewoon vriendelijke eigenaren. Een echte aanrader voor iedereen die van de natuur houdt maar ook graag een uitstapje naar de grote steden maakt.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Laurens,
    13-8-2018

Prachtig gelegen aan de rand van Delft met hele ruime plaatsen. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en iedereen krijgt in bruikleen een uitgebreide infomap mee. De informele sfeer op de camping en ook veel buitenlandse kampeerders gaven ons het gevoel dat we echt een weekje op vakantie zijn geweest. Veel te zien in de omgeving: cultuur, natuur, strand. Je verwacht niet dat in de randstad de natuur zo mooi en gevarieerd is... Wij komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2018

Controlerende eigenaresse bezorgt stress

L. S,
    12-8-2018

Camping voor het tweede jaar bezocht.

Helaas komen wij hier niet meer vanwege onvriendelijke en controlerende eigenaresse, die ons (3 volwassen mensen) 3 dagen een knoop in onze maag bezorgd heeft. De manier van in gesprek gaan, is zo kleinerend en bestraffend, i.p.v. vragen stellend, belangstellend. Rijdt steeds rondjes over de camping, imet onze ervaring, niet om dienstbaar/bereikbaar te zijn, maar op een bespiedende manier ter controle. In plaats van tot rust komen en ons ontspanning voelen, waren we steeds op onze hoede, of we in haar ogen misschien iets niet goed deden. Vreselijk.

Prachtige natuurcamping, rustige sfeer, midden in de natuur en tegelijk dichtbij steden en strand om te bezoeken. Schitterend!

Ontzettend jammer dat we deze camping voortaan voorbij zullen rijden en onze aanbevelingen naar familie en vrienden weer intrekken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Uniek! Fantastische plek!

Jolanda,
    11-8-2018

Prachtige camping in een uniek stukje natuur! Super, een camping zonder vastgestelde plaatsen. Heerlijk om gewoon zelf een plekje te mogen uitzoeken. Midden in het groen en bij het water. Prachtige fiets- en kano omgeving. Onvoorstelbaar dat je zo dicht bij verschillende steden zit en toch het gevoel hebt midden in de natuur te zijn. Overdag genieten in het groen, 's avonds op een terrasje in het gezellige Delft. De camping is een aanrader, ook het kanoën vanaf de camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch.

Slagter,
    16-7-2018

Het is goed te weten dat je in een oase van rust en natuur terecht komen geen genummerde plekken gewoon leuk plekje zoeken en genieten volop fietsen in de polder , sanitair super

Gereisd met partner in juni 2018