Reviews over Deinze

We zijn hier nu 2x geweest. Voorherhaling vatbaar

Josje,
    12-1-2019

Prettige camping, gastvrije beheerder. Rustige plek. Sanitair wat verouderd maar niet hinderlijk . Goede doortrekcamping. Een door ons in het restaurant vergeten vest werd netjes (gewassen) teruggestuurd, na telefonisch verzoek. Lekker eten in het restaurant.

Gereisd met partner in mei 2018

Uitstekend!

Johan,
    3-10-2018

2 weken tentkamperen zeer goed bevallen. Gezellige sfeer, zeer rustig overdag en 's nachts. Sanitair super!

Gereisd met partner in september 2018

Het was er fijn.

Henk en Leny.,
    2-7-2018

De camping is gelegen in een schitterende omgeving. Het is een camping waar wij meerdere dagen gestaan hebben omdat de sfeer erg gezellig was. Je kunt vanaf de camping mooie en afwisselende fietstochten maken. Wij wensen het team Groeneveld veel succes toe voor de toekomst. Het is een camping op een heel mooi plekje in Belgie waar we zuinig op moeten zijn. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Super leuk!

Nancy hartman,
    1-7-2018

Toppie gewoon goede camping!

Leuk voor iedereen.

Op doorreis maar een goede campingstop

Gereisd met partner in juli 2018

Fijne camping, aardige eigenaren en vlakbij Gent

Fam. Nikkels,
    20-5-2018

Goede camping met genoeg en schoon sanitair. Overal goede Wifi. Gent ook met de bus bereikbaar. Vanwege een onfortuinlijke val moesten we eerder weer naar huis maar zijn zeker van plan terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2018