Reviews over Deidenberg (gem.Amel)

Volgend jaar weer!

Moraal,
    27-8-2018

Super gastvriendelijk team! Als er iets was werd het per direct door het team geregeld. Verder was het super gezellig om bij het restaurant een drankje of een hapje te doen. Het sanitair zag er prima uit! Prima camping om te verblijven voor een weekendje Formule 1. Er werden shuttlebusjes ingeschakeld voor vervoer naar het circuit, verder werd er een barbeque georganiseerd. Alles werd top geregeld, bravo!

Top!!!!!!!!!

P Koenders,
    19-8-2018

Wat een prachtige omgeving en wat een rust

Goede ligging voor diverse uitstapjes.

Zeer klantvriendelijk!!!

Hapje drankje en zelfs een lekkere maaltijd het is er allemaal.

Wij komen zeker terug het is een echte aanrader

SUPER!!!!!!!!!!!

Christine Callens,
    10-8-2018

Alles wat we nodig hadden voor een leuke vakantie was aanwezig.

De eigenaars en hun team doen echt hun uiterste best om deze familiecamping uit te baten! Is zeker een aanrader! Klantvriendelijkheid 10+, als je iets vraagt, ben je direct bediend zowel informatief als benodigdheden zoals een bbq.

Zeker voor herhaling vatbaar!

We zijn sinds vorige week terug maar missen het nu al!

Fijne kleinschalige camping met service gastvrij

Paula,
    23-6-2018

Fijne camping, kleinschalig, netjes en bieden veel service. 'S ochtends verse broodjes en Latte Machiato. Uitleg over dingen die te doen zijn. Ligt meteen aan de Ravel. Prachtige wandeling bij Robertville. Binnenruimte waar je spelletjes kan doen.

Zeer leuke tijd gehad!

Elfried en Piet,
    3-5-2018

De mensen van de camping nemen hier echt de tijd voor je. Ze vinden het belangrijk dat je het goed naar je zin hebt. Iedereen zeer vriendelijk en betrokken. Wanneer het echt nodig is staan ze voor je klaar! Op het eind nog heerlijk gegeten. De omgeving nodigt uit om te wandelen, fietsen en er op uit te trekken. Prachtige landschappen.