Sorteren

Reviews over Deidenberg (gem.Amel)

Volgend jaar weer!

Moraal
    27-8-2018

Super gastvriendelijk team! Als er iets was werd het per direct door het team geregeld. Verder was het super gezellig om bij het restaurant een drankje of een hapje te doen. Het sanitair zag er prima uit! Prima camping om te verblijven voor een weekendje Formule 1. Er werden shuttlebusjes ingeschakeld voor vervoer naar het circuit, verder werd er een barbeque georganiseerd. Alles werd top geregeld, bravo!

Top!!!!!!!!!

P Koenders
    19-8-2018

Wat een prachtige omgeving en wat een rust

Goede ligging voor diverse uitstapjes.

Zeer klantvriendelijk!!!

Hapje drankje en zelfs een lekkere maaltijd het is er allemaal.

Wij komen zeker terug het is een echte aanrader

Super

Rijens duo
    9-4-2018

Wat hebben we weer een paar heerlijke dagen gehad bij John en Ruud in een mooie ruime stacaravan met het geweldige fluffy dekbed 😘. De verzorging het eten en drinken de gezelligheid het kletspraatje het gelach het gezang de omgeving de regen het zonnetje het was wederom Super!! Bedankt John en Ruud voor deze heerlijke oplaaddagen en tot de volgende keer 🙋

Super camping

Poekie
    11-8-2016

Machtig best volk Ruud en John, alle vrijheid en super best eten.