Sorteren

Reviews over Deidenberg (gem.Amel)

SUPER!!!!!!!!!!!

Christine Callens
    10-8-2018

Alles wat we nodig hadden voor een leuke vakantie was aanwezig.

De eigenaars en hun team doen echt hun uiterste best om deze familiecamping uit te baten! Is zeker een aanrader! Klantvriendelijkheid 10+, als je iets vraagt, ben je direct bediend zowel informatief als benodigdheden zoals een bbq.

Zeker voor herhaling vatbaar!

We zijn sinds vorige week terug maar missen het nu al!

Fijne kleinschalige camping met service gastvrij

Paula
    23-6-2018

Fijne camping, kleinschalig, netjes en bieden veel service. 'S ochtends verse broodjes en Latte Machiato. Uitleg over dingen die te doen zijn. Ligt meteen aan de Ravel. Prachtige wandeling bij Robertville. Binnenruimte waar je spelletjes kan doen.

Super

Rijens duo
    9-4-2018

Wat hebben we weer een paar heerlijke dagen gehad bij John en Ruud in een mooie ruime stacaravan met het geweldige fluffy dekbed 😘. De verzorging het eten en drinken de gezelligheid het kletspraatje het gelach het gezang de omgeving de regen het zonnetje het was wederom Super!! Bedankt John en Ruud voor deze heerlijke oplaaddagen en tot de volgende keer 🙋

Super camping

Poekie
    11-8-2016

Machtig best volk Ruud en John, alle vrijheid en super best eten.

Deidenberg (gem.Amel) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 31 reviews