Reviews over De Heurne

verblijf was perfect.uitstekend.

J.Th.H. Buiting,
    10-11-2018

was een fijn verblijf rustig en dat wat we zochten ook heel fijn voor de kleinkinderen

die hebben zich ook heel goed vermaakt.

Geweldig. Zeker aan te raden.

Ria Witte,
    2-11-2018

Wat een supervriendelijke camping. Hartelijke ontvangst. Bij het oprijden van de camping valt het direct op dat het voor kinderen hier aan niets ontbreekt. Tijdens ons verblijf hebben wij helaas geen kinderen gezien. Wij hebben ondanks dat ons prima vermaakt, wat dus betekend dat deze camping ook zeker geschikt is voor senioren. Alles was netjes, sanitair keurig en schoon. Ook leuk om te zien hoe 's morgens en 's avonds de koeien naar buiten/binnen gehaald worden. Het was ook een genot om naar de geiten te kijken, die af en toe behoorlijk heftig met elkaar konden tekeergaan. Kortom , deze camping is zeker aan te raden. Niet alleen voor gezinnen met kinderen, maar zeker ook voor senioren.

PS. Koop zeker het zelfgemaakte ijs in het winkeltje; Heerlijk.

Fantastisch komen zeker nog een keer weer👍

Chantal,
    21-10-2018

Super nette en fijne camping! Super camping voor de kids. Wat is er nou mooier als de koeien mogen ophalen en bij het melken zijn. Kalfje mogen aaien en melk geven! Sanitair schoon en warm

😊. Speeltuin in het midden van het veld dus van alle plekken goed zicht op de kinderen!

Graag weer

weustink,
    4-10-2018

Ondertussen alweer voor de 3e keer hier geweest, dit zegt eigenlijk al wel genoeg.

Als we de kinderen vragen waar gaan we heen op vakantie is stellig het antwoord natuurlijk naar Boer Hans en boerin Ingrid.

Zelf hebben we het hier natuurlijk ook erg naar de zin genoeg te beleven op de boerderij er mag veel en niets moet. Pony rijden, boer helpen met koeien enz enz

Sanitair is altijd erg netjes en schoon en er zijn mooie ruime plekken.

Ook wordt er met regelmaat iets georganiseerd, maar er is in de omgeving ook genoeg te beleven.

Wederom geboekt voor het seizoen 2019

Geweldige kleinschalig, maar veelzijdige camping!

Familie Bussink,
    17-9-2018

Geweldige camping, het heeft de hoge verwachtingen alsnog overtroffen.

Camping stond het grootste deel van de tijd vol (bouwvak), maar zelfs dan nog geen wachtrijen voor de douches (die ook nog eens altijd schoon waren), en altijd een vrije skelter te vinden voor de kinderen. Echt een ideale camping om heen te gaan met jonge kinderen, komt ook doordat het overzicht van bijna alle plekken erg goed is. En zo veel te spelen op een toch kleinschalige camping: ideaal!

Ruime plekken trouwens ook.