Dalarna

Reviews over accommodaties in Dalarna

Echte Zweedse camping

Annemarie en fred,
    7-1-2019

Ruime camping aan de rivier. Visbenodigdheden zijn te koop bij de receptie.

Gereisd met partner in mei 2018

Heel grote en goed georganiseerde camping.

Wim Hunneman,
    12-8-2018

Groot vakantiepark dicht bij het centrum van Mora. Eigenlijk zijn wij meer van de kleinere charmecampings, maar omdat we Mora wilden bezoeken en het midsommerfeest mee wilden maken, kwamen we op deze camping terecht. Moesten we wel meteen een plaats reserveren voor het hele weekend en dat was niet goedkoop. Maar het verblijf was erg prettig. Goed sanitair en wifi. En de camping ligt op 5 minuten lopen van het centrum van Mora. Van het midsommerfeest gingen we niet bepaald uit ons dak, maar het was toch wel aardig om een keer mee te maken.

Gereisd met partner in juni 2018

Zeer gast vrij ontvangen door Gert en Els.

Leo van Zanten,
    10-8-2018

Uitzicht en omgeving fantastisch, en de eigenaren doen erg veel moeite om he behulpzaam te zijn. Bedankt Els en Gert. En ook Sjoerd natuurlijk. Wij hopen zeker er nog een keer terug te komen

Gereisd met partner in juli 2018

Prima

Arnim,
    31-7-2018

Goede, eenvoudige camping aan het Idresjön meer. Eenvoudig, maar schoon sanitair en keuken. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Supermarkten dichtbij op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Lekker puur Zweeds ontspannen.

Ton,
    27-7-2018

Mooie rustige camping met vaak ruime plaatsen direct aan groot meer waar het uitzicht per uur verandert. Echt Zweeds. Gastvrij personeel en schoon sanitair. Camping is gunstig gelegen ten opzichte van de kern Mora/Orsa. We stonden hier 10! dagen.

Gereisd met partner in juni 2018