Cycladen eilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Cycladen eilanden voor je op een rij gezet:

• 1.050
    1.005
    • 1.005
      1.050

Neckermann

Reviews over accommodaties in Cycladen eilanden

Heerlijk ontspannen

Norbert Bakker,
    21-12-2015

Een geweldige camping . Heerlijk rustig aan het strand van plaka

Gereisd met partner in september 2015

perfecte ligging

katrien,
    27-5-2010

In de meivakantie op de bonnefooi met twee kleine kinderen naar Naxos afgereisd waarbij we 4 dagen op deze fijne camping een appartement hebben gehuurd. In mei is nog niet alles open in Plaka maar wij genoten van de rust en het prachtige strand (bijna caraibisch). Appartement wordt elke dag schoongemaakt en de Ned. eigenaresse is erg aardig. Camping heeft kleine speeltuin, een basketball veld en er zijn twee laptops ter beschikking bij receptie. Manolis naast camping is een leuke taverne waar je bijna op het strand eet. 5 min. verder lopen in Aghia Anna is rest. Faros het beste met aardige bediening.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Mooie camping met zwembad

Dennis en Celine,
    2-9-2008

Zwembad is een absolute plus!Wij waren er in het middenseizoen,eind augustus, dat was qua drukte goed te doen. Fira is erg toeristisch maar het uitzicht is het wel waard. Leuk voor een paar dagen. De stranden zijn minder goed dan op bijvoorbeeld Naxos (zwarte kiezels (heet!)) en steil aflopend, al kan je bijv. op Red Beach wel leuk snorkelen.

De camping is prima, vlakbij Fira. Er was bij ons wel regelmatig vrij harde muziek aan in het (open) restaurant/bar gedeelte. De sfeer is verder wel gezellig. Veel schaduw. Mini market met zeer beperkt assortiment, maar de supermarktjes zijn vlakbij.

Bij de receptie kun je excursies boeken. De dagtrip vulkaan-hot springs-Thirassia-Oia (nr 1.) is ons goed bevallen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Prima en veelzijdige camping

Dennis en Celine,
    2-9-2008

We zijn 4 dagen backpackend op deze camping geweest.

Perfecte ligging aan het strand, met busverbinding naar de drukke en gezellige boulevard in Naxos stad. Prachtig (zand!)strand, veel schaduw op de camping, goed onderhouden sanitair met een voor Griekse begrippen prima supermarkt om de hoek.

Scooterverhuur op de camping werkt perfect en is goedkoop. Binnenland is zeker de moeite waard!

Behulpzaam personeel (Nederlandse eigenaresse). Laatste week augustus is duidelijk al wat rustiger, probeer de eerste helft augustus te vermijden, dan is het érg druk op de eilanden.

Gereisd met partner in augustus 2008

Best goede camping, van de zee gescheiden door een maar je

margje,
    13-8-2007

Best goede camping, van de zee gescheiden door een onverharde maar redelijk drukke weg, met ofwel bomen ofwel rieten schaduw-dakjes waar je onder kan staan. De kantine is OK maar niet erg gezellig, het sanitair basic en redelijk netjes. Het strand en de zee zijn werkelijk prachtig. Je kan er lekker en gezellig eten op een terras onder de bomen op het strand. De busverbinding met het stadje is heel regelmatig en prima. Wij zaten er met 3 kinderen (8, 11, 12jr) die het er ook goed naar hun zin hadden. De iets verderaf gelegen 'camping plaka' leek iets knusser en rustiger. Het leuke busje van de camping staat meestal in de haven te wachten als de boten aankomen. Ook leuk om er een auto, brommer of quad te huren en vanuit de camping het eiland te verkennen.

Gereisd familie in juli 2007