Criel-sur-Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Criel-sur-Mer voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Criel-sur-Mer voor je op een rij gezet:

Reviews over Criel-sur-Mer

Mooie plek, maar gaat helaas achteruit...

Guido,
    26-10-2018

Wij zijn hier meerdere keren geweest, vooral vanwege het prachtige uitzicht! Jammer genoeg worden de laatste jaren steeds meer "toerplaatsen" opgeofferd voor vaste chalets en recreatiewoningen, waardoor de sfeer op de camping achteruit gaat. In de buurt een (keien)strand met ouderwets nostalgische sfeer, verder niet veel te doen, achterland bestaat uit landbouwgebied en bedrijventerreinen. Sanitair op de camping zelf is zeer matig, alleen koud water en wc's die niet goed schoongehouden worden. Er kan ook gebruik gemaakt worden van douches en wc's in het bijbehorende hotel, die zijn prima.

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader

J van S,
    25-8-2018

Mooi verzorgde camping, schoon sanitair jammer dat de toiletpot geen bril heeft. Beheerder is hulpvaardig. Geweldige ligging vlak bij het strand. De omgeving biedt voor een aantal dagen voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Camping biedt geen vertier of annimatie voor de kids. Rustige camping voor een paar dagen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eenvoud en schoonheid

Sieuward,
    27-8-2016

Een zeldzame eenvoud en schoonheid. Prachtige plek, bijna nostalgisch. Eenvoudig sanitair , schoon en genoeg. Het uitzicht is prachtig. Het strandje idyllisch.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

jan joling,
    5-9-2015

De camping ligt op het randje van de krijtrotsen en kijkt uit over dorp en zee. Gezinnen met kleine kinderen en natuurliefhebbers bevolken het terrein. Stevige tenten met de juiste haringen zijn noodzakelijk, omdat er af en toe een stevige bries van de Atlantische Oceaan binnenkomt.

Gereisd met partner in juli 2015

Pluspunt is de fantastische ligging

Ad de Kleuver,
    28-7-2014

Rustige, erg mooi gelegen terrassen camping. Bovenop de kliffen, pal aan zee. Sanitair op de camping zelf is minimaal, warm water en douches zijn beschikbaar in het hotel. Camping is erg rustig: geen speeltuin en geen animatie. Enige Nadeel: voor lang niet voor alle plaatsen is elektra beschikbaar .

Strand bestaat grotendeels uit kiezels. Bij laag water ontstaat er ook een zandstrand. Ideaal voor ( kleinere) kinderen.

Gereisd alleenreizend in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)