Costa Adeje

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Adeje voor je op een rij gezet:

campings Costa Adeje

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Adeje voor je op een rij gezet:

Zeewatertemp (℃)20°20°19°19°20°21°21°23°24°24°24°22°
Dagen regen624320003355

Reviews over Costa Adeje

• 8Mondria De Gier29-12-2019

Leuk maar niet weer, er zijn ook andere eilanden

Goed bereikbaar ook voor mindervaliden alleen het ontbreken van een echte oude binnenstad viel mij tegen , veel moderne gebouwen, maar wel genoeg eettentjes en leuke promenades, ook mooie stranden en het geheel zag er netjes uit. Kortom wij waren er 4 dagen en we hadden het wel weer gezien. Excursies zijn er genoeg w.o de aanrader Teide gebergte.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2019

• 4Catelijne26-10-2019

Toeristische hotelstad

Coste Adeje is een hotelstad. Veel winkels zijn erg chique en duur. Ik miste de gezelligheid en leuke restaurantjes een beetje. Als je avondeten in je hotel hebt is t prima maar wel aan te raden een keertje een autootje te huren zodat je het eiland kunt zien.

• 2Cultuur
    • 7Omgeving
    • 4Stranden

oktober 2019

• 6Martin03-10-2019

het is zo zo

Het is er heuvelachtig, altijd vals plat. Verder is het er druk, heel druk. Het wemelt van de autootjes en de toeristen die daar dan weer uit komen...... Die auto's overal staan geparkeerd. Vertier is er genoeg; barretjes, eettentjes, restaurants. Een heel groot aanbod en zeer betaalbaar. Er is verder niet echt iets toeristisch aan te bevelen in de directe omgeving . Natuurlijk de Teide. Het ziet er allemaal wel netjes uit. Op een paar plaatsen zitten altijd zwervers en die drinken en pissen waar ze staan. Dat stinkt dus. Geen idee waarom zoiets wordt getolereerd.

• 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 8Nicole12-08-2019

Mooi, ideaal voor gezinnen met kinderen

Siampark ligt in Costa adeje. Een must met kinderen die van spectaculaire glijbanen houden. Een fastpass in de middag is een aanrader. Catamarantocht van Freebird is leuk. Laten garanderen dat je nogmaals mag als je geen dolfijnen/walvissen ziet. El Teide NP was erg mooi om doorheen te rijden. Gondels vaak gesloten, dus kaartjes daar pas kopen. Loropark is een zeer mooie dierentuin. Costa Adeje is rustig gelegen, mooi strandje met mooie zonsondergang. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Je loopt langs de boulevard makkelijk naar Playa de las Americas voor meer drukte of het uitgaansleven op te zoeken.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2019

• 4lauren22-07-2019

Drie maal is scheepsrecht: NOOIT MEER TENERIFE !

teleurstellende week, slecht weer, voor de derde keer op Tenerife en voor de derde keer constant bewolkt. Hotel was vreselijk. Enorm veel senioren, scootmobielen en lawaai. Ordinaire sfeer.

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 3Omgeving
    • 6Stranden
    • 2Zorg voor natuur

juni 2019

• 9Geert sijbring21-07-2019

fantastisch

fantastisch hotel , schoon en erg vriendelijk personeel. eten zeer goed, en wat het belangrijkste was Het streng glutenvrij dieet van mijn vrouw was geen probleem. in de 15 jaar die wij all in reizen is dit het eerste hotel die er echt iets mee heeft gedaan . Bijna alles was glutenvrij te krijgen. Geweldig ik raad mensen die echt op medische basis gluten vrij zijn , naar dit hotel te gaan.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Andres20-07-2019

Estupendamente maravilloso

Todo perfecto increíble ha sido la mejor experiencia de mi vida. Todo lo ofrecido corresponde con la oferta y la ubicacion más la atención del personal es inmejorable

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Familie de Ruijter27-06-2019

Leuk, maar Costa Teguise in Lanzarote is beter

Costa Adeje is een badplaats met meerdere grote zandstranden. Er is een lange boulevard met heel veel restaurants en barretjes. Er zijn verschillende 'verdiepingen' vanaf de straat naar beneden richting strand. Veel restaurants proberen je binnen te halen tot aan vervelends toe. Bij het kleinere strand / haven kochten wij een zwemband (opgeblazen). Die was 20 euro! Dus advies: vraag wat het kost voordat je besluit te kopen. Winkeltjes daar zijn niet goedkoop voor eten en drinken. Er is een grote Spar in de hoofdstraat. Er lopen veel handelaars. Sfeer is oké en het ziet er netjes uit op straat. Leuke vakantie gehad. We gingen met een taxi naar Siam waterpark. Kostte 8 euro. Dat is voor daar veel, maar heen is het een hele rit met de auto om daar te komen ivm de ligging. Siam ligt heel dichtbij Costa Adeje.

• 7Cultuur

april 2018

• 2Wendy B.22-06-2019

Nooit meer

Verloederde omgeving, veel trappen of steile hellingen Weinig strand en druk verkeer.

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 2Omgeving
    • 1Stranden
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Hub Wackers06-06-2019

Gezellige plaats waar je ook leuk kunt wandelen.

Costa Adeje is nieuwer en ruimtelijker opgezet al beide andere plaatsen aan deze kust. meer groen en ruimte tussen de hotels

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur