Sorteren

Reviews over accommodaties in Corfu

Een heerlijke, rustige plek vlakbij zee..!

ennemel
    30-10-2018

Karda beach is een prachtige camping. Toen wij er waren was het er rustig,heerlijk om langs de paden met olijfbomen zo naar het zwembad of strand te lopen. De bus naar Corfu stad stopt voor de deur. Het campingwinkeltje heeft alle basisbenodigdheden en elke dag heerlijk vers brood.

De bungalows waren erg gedateerd. De bedden waren heel smal en laag,kwam bij mij(1.74) ruim onder m'n knie...De matrassen zijn erg hard,je krijgt een extra matrasje als je er om vraagt,helpt iets.De kranen zagen er vies uit door de vele kalkaanslag.De douche deed het goed.

Er waren veel muggen en wespen,dus voor de bungalow buiten eten was er niet bij.In het restaurant kon je wel buiten zitten zonder wesp-hinder,lekker gegeten daar,maar er zijn betere restaurants in de buurt. Aan de weg is ook een geweldige patisserie met koffie,ijs,gebak...alles even lekker en vers.

Een heerlijke locatie,maar de bungalows kunnen we niet echt aanbevelen.

Heerlijke accomodatie voor rustzoekers.

Lenie Vermeer
    9-9-2018

Wij vonden het heerlijk daar, bungalows wel primitief en verouderd maar alles werkt en wat je nodig heb is er. Sommige inderdaad weinig privacy als je buiten zit maar met leuke buurtjes is dat geen probleem!.. Vindt het niet iets voor jongeren, het is meer voor de wat ouderen ivm de rust. Leuke eigenaren en de restaurants langs het water heerlijk en zeker niet duur.. Het is dat mijn man niet achter elkaar naar hetzelfde wil, ik zou er volgend jaar zo weer naar terug gaan!..

Supervakantie in oude olijfboomgaard.8'yhh

Annette de Haan
    4-9-2018

Heerlijke vakantie gehad in een stacaravan met airco. Mooie plek in de olijfboomgaard, vlakbij strand, bushalte, geldautomaat, winkels en taverna's. Op de camping een zwembad, goed restaurant en kampwinkeltje. Vriendelijk personeel. Een camping met veel sfeer, geen animatie oid, wel wekelijks een Griekse avond. De camping ligt achter de boulevard van Dassia, met strandtenten/dancing. De bushalte ligt tegenover de camping, met de blauwe bus nr 7 naar Corfu stad en van daaruit met de groene bussen het eiland over of huur een auto.

Heerlijk genieten!

Familie Blok - Kerkvliet
    24-8-2018

De huisjes zijn klein maar prima. Op de foto vind ik t minder mooi dan in het echt. Elke dag -behalve zondag- schoonmaak. Harde matrassen. Restaurant van Nanna op de camping heeft het beste eten. Beter dan de tenten aan het strand. Zwembad en strand zijn heerlijk. Voor jongeren op loopafstand lekker stappen. Supermarkten dichtbij. Heerlijke vakantie gehad. Echt top!

Helemaal super!!

Saskia Sliedrecht
    15-4-2018

Leuke kleinschalige camping met vriendelijke Griekse eigenaren.

Heerlijk zwembad en 2 minuten lopen naar de zee.

Aan de zee een leuke boulevard met restaurantjes.

Alle nationaliteiten zijn aanwezig op de camping. Een gezellige mix van kampeerders. En altijd mooi weer garantie in Corfu!