Clohars-Carnoët

Reviews over Clohars-Carnoët

Heerlijk verblijf

Eric-Jan,
    26-8-2016

Grote ruime plaatsen. Veel groen en grote bomen. Brandschoon sanitair (eigenaresse vond dit erg belangrijk). Eigenaren zijn hartelijk en behulpzaam. Voor liefhebbers van natuur en rust (er is geen animatie, geen zwembad). Iedere week komt een biologische pizzabakster langs. Goed wandelen (ook met hond) langs de kust, de Laita en de velden (GR). Goede prijs/kwaliteitverhouding

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke gezinscamping

Familie,
    23-8-2016

Heel fijne, rustige camping voor gezinnen met jonge kinderen. De eigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Het zwembad is verwarmd en overdekt met een serre, daarnaast is er een binnenspeelruimte met o.a. een gigantische bak kapla, een legotafel, een kinderbiljart en nog veel meer. Ook is er een beachvoetbalveld, een buitenspeeltuin voor grote kinderen, een trampoline en een springkussen. Wij stonden tegenover het speeltuintje voor kleine kinderen (ideaal). Het sanitair wordt 2 a 3x per dag schoongemaakt. Daarbij is dit de eerste franse camping waar ik ben geweest (en ik heb er onderhand toch echt een heel aantal gehad) waar er geen oud spinrag in de sanitairruimtes hing. Er was een knutselclubje voor de kinderen. Het meest ideaal vond ik dat de kinderen nergens heen konden dat gevaarlijk was. Onze zoon van 6 en onze dochter van 3.5 konden gewoon lekker rondrijden op loopfiets en step, doordat er zoveel kinderen zijn houdt iedereen er rekening mee door langzaam te rijden.

De camping ligt op 20 minuten van Pont Aven (geweldig maïsdoolhof en heel veel kunstenaars), en 30 minuten van Concarneau. Het dichtsbijzijnde strand is 5 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Rustige camping

Michiel,
    7-9-2015

Rustige camping met weinig te doen in de buurt.

Mooi strand op 5 km. Voor winkeltjes moet je wat verder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuke knusse camping

fam. Bak,
    7-8-2015

Rustige familiecamping op een ietwat afgelegen locatie. Met de auto veel leuke kleine dorpjes in de buurt.

Camping zelf is klein en sfeervol, ongeveer 100 plaatsen. Er verblijven voornamelijk Fransen, ongeveer 75 %. Er worden veel dingen georganiseerd, jeu de boule toernooi, crepes eten etc.

Er is een verwarmd overdekt zwembadje, een speeltuin en een springkussen, ideaal met kleine kinderen. De campingeigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Minpunt is het sanitair, dit is gedateerd en wordt redelijk schoongehouden. De hoekjes en kiertjes, deuren e.d kunnen wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken. Douches zijn aan de koude kant. Het sanitair is mannen en vrouwen gemengd en de wc is in dezelfde ruimte als de douches, niet echt prettig.

De meeste kampeerplekken zijn erg schuin aflopend, het zijn wel ruime plekken.

Wij vonden dit zeker een leuke camping en zouden er zo weer heen gaan, zeker gezien de prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuke camping voor weinig geld

Iris,
    14-8-2014

Leuk dat je zelf een plek mag uitzoeken bij aankomst! Omgeving is mooi, veel rotsstrandjes en mooie wandelroutes in de buurt.

De baas van de camping is een pietlut, hij zeurt over de kleinste dingen. De vrouw vd camping is heel vriendelijk. Vooral is de baas erg zuinig op z'n zwembad en mag je niet met een bal in het water, geen bommetjes etc.

Sanitair is schoon maar jammer geen mannen en. Vrouwen gescheiden.

Er zijn aktiviteiten maar alles gaat in het Frans.

Gereisd met partner in juli 2014