• Type accommodatie

Reviews over Clermont-Pouyguillès

Zen in La Douce France

Petra en Coen
    16-9-2018

Heerlijke week gehad op La Douce France met onze drie kinderen. Ruben en Chrissy hebben gastvrijheid op een ongekend hoog niveau weten te brengen. Je voelt je meteen welkom. Door de informele avonden met super pizza's van Ruben, de meest heerlijke desserts van Chrissy (ook de verjaardagstaart voor onze zoon werd door Chrissy gebakken) en soms een speciale avond (de pannenkoeken bus, couscous) leer je snel andere gasten kennen. Wij houden van natuur en rust en dat kregen we. Het domein ademt een heerlijke zen uit, met meertjes, overal hangmatten (lekker voor de pubers om in te chillen), schommels in de bomen, sfeervolle lampionnen en lichtjes. Het is echt sprookjesachtig mooi. Wij zaten in de een na laatste safaritent op de berg en dat was wel een hele klim. Voor gezinnen met kleine kinderen of niet fitte mensen raad ik aan om een tent beneden aan te vragen. Al met al superfijn verblijf gehad en voor herhaling vatbaar.

Relaxt, gemoedelijk en zeer gastvrij!

Peter
    13-9-2018

Last minute geboekt bij Domaine la Douce, gelukkig was er nog plek vrij en zijn we afgereisd naar Clermont-Pouyguillés. De aankomst was meteen goed, we werden zeer gastvrij ontvangen door Ruben, Chrissy en de kinderen Floor en Fedde. Na een lekker aankomstdrankje(speciaal bier van een lokale brouwer genaamd Jean Brasse, heerlijk!) heeft Chrissy ons de lodgetent laten zien waarbij meteen opviel dat zowel tent als sanitair zeer schoon zijn. In de avond meteen aangesloten bij de table d'hote waar we heerlijke pasta gegeten hebben, en daarbij weer wat heerlijke speciaalbiertjes. Onze zoon(1,5 jaar oud) heeft zich ook prima kunnen vermaken op deze glamping. De speelschuur, het zwembad, de speeltuin en natuurlijk het iedere morgen wakker worden met het paard en de ezel beneden voor de tent was een mooie attractie. Al met al zeer tevreden over onze vakantie bij Domaine la Douce en ook zeker voor herhaling vatbaar!