Reviews over accommodaties in Chili (Chile)

prima refugio

Conny,
    4-4-2012

De refugio is prima ingericht met mooi sanitair en dekbedden op de bedden. Het eten is lekker en de ligging is fantastisch tussen de pieken van de Torre del Paine.

Prettige refugio

Judith,
    29-12-2010

Deze refugio heeft eigenlijk 1 nadeel. Hij ligt nogal ver van de wandelroutes af. Dit betekent dat wanneer je denkt dat je er bent, je nog een paar km verder moet.

Daarnaast liggen de kamers allemaal naast elkaar en lopen de muren niet tot het plafond. Waardoor het licht blijft, totdat centraal de lampen worden uitgedaan en je veel meer rumoer hoort.

De kamers zijn verder prima, badkamers eveneens.

Het eten is goed en alles is relatief modern. Tip: bestel ipv 2 losse glazen drinken, 1 fles. Dit is veel goedkoper en geoorloofd om je fles mee te nemen naar het diner/lunch.