We hebben een aantal aanbieders voor Chieming voor je op een rij gezet:

Reviews over Chieming

netjes

Sylvia,
    26-7-2016

nette camping aan een mooi meer.

de eigenaar vond ik niet heel vriendelijk.

restaurant was wel goed.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig gelegen direct aan de Chiemsee

Heidi,
    19-5-2016

Omdat het stil was, begin april, konden we hier direct aan het water staan. Met de wisselende weersomstandigheden was dat geweldig. Wat een uitzicht over het water. De camping was goed, het sanitair redelijk. Prima gelegen voor een mooie wandeling naar het natuurgebied Mündung der Tiroler Achen. 16A stroom, wifi en douches gratis.

Gereisd met partner in april 2015

Kleine volle camping super vriendelijke beheerder

w. De vente,
    28-7-2015

Klein vol en muggen. Moeilijk te bereiken. Prima sanitair goed restaurant. Prachtig aan het meer gelegen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping

henk,
    18-5-2015

Nette camping met mooie plaatsen, ook voor acsi-leden. Plaatsen aan het water zijn alleen voor klanten die meer betalen, dus niet voor acsi. Prachtig uitzicht over het meer. Toiletten en doucheruimten zijn keurig. Redelijk wat vaste plaatsen, maar die zijn allemaal netjes. We zouden hier één nacht blijven, maar hebben er een extra dag aan toegevoegd.

Camping is rustig, Honden zijn niet toegestaan! Provinciale weg die vlak langs de camping loopt is niet echt storend. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2015

"Geweldig. komen zeker weer."

F. van de Velden,
    25-6-2014

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon sanitair en camping is goed verzorgd. Prijs / kwaliteid is goed.

Gereisd met partner in juni 2014