Sorteren

Reviews over Chateauneuf de Gadagne

Erg fijne, kleineschalige, complete camping.

Rene
    18-8-2018

Fijne camping. Veel schaduwplekken. Rustige ligging. Het is 's avonds echt stil en de nabijgelegen weg hoor je een beetje, maar is zeker niet storend. Toen wij er waren, waren er ongeveer 4 plekken bezet door Nederlanders ;-) Geen gillende kinderen tot 's avonds laat. Voor jeugd ouder dan 12 is er niet veel te doen, maar voor jongere kinderen wel leuk. Je kan ze met een gerust hart hun gang laten gaan. Spelmateriaal (tennis, midgetgolf, etc) is gratis beschikbaar. Inmiddels ook vaste zonneschermen bij het zwembad. Er is een gezellig centraal plein waar kan worden ge-jeu-de-bouled, er staat een BBQ voor algemeen gebruik en er is kleinschalige horeca in pagode-tenten. We hebben er niet gegeten, maar de gerechten zagen er royaal uit. Sanitair is ook goed (incl. toiletpapier en een goede WC-bril). Wij hebben een kleine overstroming gehad door hevige regen en de eigenaren waren erg behulpzaam. Er is goed brood op bestelling verkrijgbaar.

Een aanrader

vanuytrecht Patrick
    26-10-2017

Wij hebben genoten van ons verblijf. De enige redenen dat we er zijn vertrokken was de sluiting van de camping, einde seizoen. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen en doen er alles aan om de campeerders te helpen. Wij hadden een aantal technische problemen en die zijn allemaal opgelost met behulp van de eigenaar. Een kleine aanrader: sluit de douche voor mindervalide en geef de sleutel aan wie de ruimte nodig heeft.