Chantemerle-les-Blés

We hebben een aantal aanbieders voor Chantemerle-les-Blés voor je op een rij gezet:

Reviews over Chantemerle-les-Blés

Prima als doorreiscamping

Eva,
    19-8-2017

Op terugreis vanuit vakantie Spanje nacht op deze camping gestaan. 10 Min van snelweg. Prima plekken omgeven door heggen, caravan kon aangekoppeld blíjven. Sanitair erg basic en verouderd, wel schoon. Licht gaat na paar minuten uit in toiletgebouw, niet fijn tijdens douchen! Prima zwembad voor een frisse duik na dag rijden. Vriendelijke eigenaar. Heerlijke broodjes en koffie om de nieuwe reisdag weer mee te starten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping voor overnachting

M Reijnen,
    20-9-2016

Kleine camping met grote plaatsen in een klein dorpje. Mooi zwembad erbij. Lekkere verse broodjes. Alleen het sanitair was wat minder in het achterste toilletgebouw. Vooraan bij de receptie was schoner.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuke kleinschalige camping

ducygne,
    24-8-2010

Op deze camping beland op doorreis naar het zuiden. In plaats van 1 dag zijn we uiteindelijk 4 dagen gebleven. Leuke kleinschalige camping met zwembad, barretje en 'restaurant'. Aardige en behulpzame eigenaarsechtpaar welke er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Mooie afgescheiden plaatsen. Het sanitair is verzorgd en schoon. Kortom een zeer aangename camping voor een kort en/of langer verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2010