Sorteren

Reviews over Chantemerle-les-Blés

Séjour excellent

Robert et Edith 78
    26-9-2017

Très bon accueil, calme, propreté, discrétion.

Nous sommes enchantés de notre sejour et avons déjà retenu pour nos prochaines vacances.

Nous recommandons vivement ce camping,

Le plus, l'esprit campagne et la tranquillité, le service, le sourire.

Edith. Robert.

Prima als doorreiscamping

Eva
    19-8-2017

Op terugreis vanuit vakantie Spanje nacht op deze camping gestaan. 10 Min van snelweg. Prima plekken omgeven door heggen, caravan kon aangekoppeld blíjven. Sanitair erg basic en verouderd, wel schoon. Licht gaat na paar minuten uit in toiletgebouw, niet fijn tijdens douchen! Prima zwembad voor een frisse duik na dag rijden. Vriendelijke eigenaar. Heerlijke broodjes en koffie om de nieuwe reisdag weer mee te starten.

Prima camping voor overnachting

M Reijnen
    20-9-2016

Kleine camping met grote plaatsen in een klein dorpje. Mooi zwembad erbij. Lekkere verse broodjes. Alleen het sanitair was wat minder in het achterste toilletgebouw. Vooraan bij de receptie was schoner.

tres bien

rambur
    26-11-2012

nous avons passer une nuit et une soireee dans ce camping (arret car faisons la rout en deux fois)ou l accueil y est tres bien , nous avons manger au resto de ce camping et rien a redire sauf que c est a refaire.responsables du camping tres sympa.

Leuke kleinschalige camping

ducygne
    24-8-2010

Op deze camping beland op doorreis naar het zuiden. In plaats van 1 dag zijn we uiteindelijk 4 dagen gebleven. Leuke kleinschalige camping met zwembad, barretje en 'restaurant'. Aardige en behulpzame eigenaarsechtpaar welke er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Mooie afgescheiden plaatsen. Het sanitair is verzorgd en schoon. Kortom een zeer aangename camping voor een kort en/of langer verblijf.