campings Centre

Reviews over accommodaties in Centre

Veel actieve dingen te doen in de omgeving

Familie Karsten,
    13-12-2018

Prima plek om lekker vakantie te vieren. Met de kinderen hebben we lekker gewandeld, kano gevaren en een boom klim parcours gedaan. Erg leuk.

Mooi ruim terrein, lekker gegeten op het terras van de camping.

Er is ook een gezellige boerenmarkt op de 29e van de maand.

Omgeving is landelijk met veel wandelroutes die ook voor kids goed te doen zijn.

Twee weken was prima om van alles te kunnen bekijken en ook te relaxen bij het zwembad.

Kampeerplaatsen zijn lekker ruim

Lekker genoten

Annemiek,
    7-12-2018

Een fijne vakantie in een safaritent met heel veel kinderen die samenspelen. Voor ons gezin een plek om te ontspannen. Leuke andere gasten en lekker en gezellig gegeten. De kans is groot dat we nog een keer terugkomen. Zwembad is niet zo heel groot maar voor ons en onze kinderen was het prima. Animatie was ook erg leuk.

Heerlijke vakantie gehad

Renee,
    7-12-2018

Heerlijke vakantie gehad! Mooie kleine camping met heel veel kinderen om mee te spelen ! Onze jongens (9 en 7) waren de hele dag met vriendjes aan het spelen, ideaal :-)

Lekkere cocktails gedronken in de lounge bar met een heerlijk tapas plankje erbij, echt genieten dus. Het avondeten was trouwens ook top, als je wilt kan je bijna iedere dag wel op het overdekte terras aanschuiven ! Wij hebben zelf een keertje pizza gegeten en een plat du jour met steak, dat was erg lekker en ook heel gezellig.

Onze safaritent stond op een mooie ruime plek, met uitzicht op het zwembad en de weilanden met Franse koeien. Lekker landelijk.

De omgeving is rustig, met wat kleine dorpjes. De vogelshow was super, moet je zeker bezoeken ! Ook kan je leuk kanoën op de creuse bij le Blanc.

Wij hebben ons prima vermaakt, de jongens hebben het er nog over !

Lekker ontspannen voor iedereen !

Marlies,
    23-11-2018

We hadden een safaritent geboekt, ideaal met kleine kinderen ! Alles staat klaar, koffers uitpakken en de vakantie is begonnen! Welkomst plat du jour was ook erg fijn na een dag in de auto. En lekker :-) De camping is lekker ruim, veel speelkameraadje, skelters, trampo en een lekker zwembad. Zwembad is niet heel groot, maar ruim genoeg. In de buurt is ook nog een leuk zwem meertje. De pizza's op de camping zijn erg lekker, zeker doen !

Een echte aanrader, heerlijke vakantie gehad !

Michiel,
    22-11-2018

Leuke camping waar wij een fijne vakantie hadden. De kinderen hebben zich erg vermaakt en hebben het er nog steeds over ! Ondanks de drukte met het eten op het terras, hield Daphne rekening met de allergie van onze jongste en bedacht een aangepaste lekkere maaltijd, top ! Hartstikke fijn, nogmaals bedankt voor de heerlijke vakantie, wij komen zeker nog eens terug !