Sorteren

campings Centre

Reviews over accommodaties in Centre

Mooie camping maar vrij prijzig.

Jos
    12-8-2018

Mooie camping met ruime staanplaatsen en veel privacy. Ik denk als je op het “grote veld” staat je iets minder privacy hebt en minder schaduw. Het “oude” toiletgebouw is wat mij betreft geen 5 sterren waard (is nodig aan vernieuwing toe). Het nieuwe toiletgebouw is echter fantastisch.

Top camping!

Rianne
    12-8-2018

Leuke en gezellige kleinschalige camping met ruime plaatsen. Onze dochter heeft genoten van het zwembad en de speeltuin waar veilig gespeeld kon worden.

Restaurant en bar was een gezellig middelpunt van de camping met vriendelijke mensen.

Sanitair is klein en wat verouderd maar werd met regelmaat schoon gemaakt. Alhoewel het niet altijd even schoon was. Animatie was een beetje rommelig, maar de kinderen vonden het geweldig!

Wij hebben een super vakantie gehad, en zouden graag nog is naar deze camping terug gaan.

Heerlijk!

Fam.Koster
    12-8-2018

Prachtig park met veel voorzieningen en activiteiten, voor ieder (en alle leeftijden) wat wils. De zwembaden zijn geweldig en alles werd goed onderhouden. Goed en leuk animatieteam, heel afwisselend programma ook. Wij verbleven in een cottage (Key West), erg mooi, schoon en van alle gemakken voorzien, ruime plekken. Het nieuwe sanitairgebouw op het kampeergedeelte zag er ook prachtig uit. Wat we minder vonden van de camping is dat er in de omgeving niks te doen of te bekijken is en dat het restaurant en de bar vrij duur zijn, maar voor een weekje zouden we er zeker teruggaan.

Frankrijk vakantiegevoel

Michel
    12-8-2018

Wakker worden, lopend naar het dorp. Kopje koffie in het café. De weg oversteken naar de bakker. Terug op de camping ontbijten. Vakantiegevoel!!

Wat te doen daarna. Rondje hardlopen vanaf de camping, wandelen in de omgeving, liggen bij het meer (de kids vonden de blob geweldig). Of de omgeving te verkennen. Genoeg te doen voor een dag of 5 (zolang stonden wij hier).

Op de camping zwembad, 2 trampolines, speeltuintje, fietsjes, steppen etc. Dus ook op de camping prima om uit te houden.

Vriendelijke eigenaren, relaxte sfeer.

Prima camping voor meer dan één nachtje. Van de doortrekkers heb je overigens geen last. Deze worden op een ander gedeelte gezet.

Jammer van het zwembad...

Marloes
    12-8-2018

Een mooie, schone camping. Maar....het zwembad is VEEL te klein! Het was erg warm dus de gehele camping zocht verkoeling, je kon niet zwemmen, alleen even afkoelen zo druk was het. En dus ook verplicht handdoekje leggen. Ook de WiFi liet zwaar te wensen over, en daar betaal je fors voor.

De bar vonden wij wat ongezellig, restaurant niet gegeten. Afhaal was prima. Winkel was goed, elke ochtend vers brood en voor een klein boodschapje prima aanbod.

We hadden een stacaravan op Key West, werkelijk prachtig. Alles erop en eraan, maar mistte wel airco in zo’n luxe verblijf.

Wij gaan niet terug door het zwembad, als dat aangepast zou worden is het een prima camping om je vakantie door te brengen!

Centre scoort een 7,5 uit 10, op basis van 977 reviews